رویـدادهـا

یک روز شاد در پارک فناوری پردیس همراه با خانواده

یک روز شاد در پارک فناوری پردیس همراه با خانواده

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس، برای دومین بار در سال جاری، در برنامه یک روز شاد میزبان خانواده‌های کارکنان و محققان شرکت‌های عضو بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در این برنامه برخلاف روزهای کاری معمول که هر فرد مدت زمانی را برای کار در شرکت خود سپری می کند، فضایی فراهم شد تا خانواده‌ها نیز به محل کسب کار همسران و یا اعضای خانواده خود بیایند تا هم از نزدیک با این محیط آشنا شوند و هم از امکانات و برنامه‌های متنوعی که تدارک دیده ‌شده بود استفاده کنند.

مسئولان پارک فناوری پردیس مدتی است تصمیم گرفتند تا در برخی از روزهای سال، فضای پارک فناوری را در قالب برنامه مفرح و شادی آفرین «یک روز شاد همراه با خانواده» برای ایجاد حس صمیمیت بیشتر کارکنان، محققان و خانواده های آنها، افزایش روحیه کاری و شناخت خانواده‌ها از پارک، مهیا کنند.

برای برگزاری هرچه بهتر «یک روز شاد همراه با خانواده» در مرداد ماه جاری، سامانه اینترنتی happyday.techpark.ir راه‌اندازی و بروزرسانی شد و برای اینکه علاقمندان به حضور در برنامه مشکل رفت آمد نداشته باشند سرویس‌های حمل و نقل رایگان از دو مبدأ تهرانپارس و نوبنیاد به پارک و بلعکس در نظر گرفته شد.

در این روز برای اولین بار غرفه های گل و گیاه، رادیو، نقاشی، هنر و خلاقیت بادکنک، پل صراط، گذرگاه، قلعه شنی، مسابقه بی سابقه، قرآن بخوانید و امتیاز بگیرید، حجاب عروسکی، آموزش بستن شال و روسری، کاغذ و قیچی و نگارخانه انتظار برپا شدند و شهربازی بادی ، صخره ‌نوردی و جامپینگ پذیرای کودکان و نوجوانان بود.

دو فیلم‌ تحسین شده «21 روز بعد» و «ویلایی‌ها» نیز در دوسانس و با استقبال مخاطبین به اکران در آمدند. «21 روز بعد» به کارگردانی «سیدمحمدرضا خردمندان» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجرتوسط مردم و منتقدان مورد توجه قرار گرفت «ویلایی‌ها» به کارگردانی «منیر قیدی» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و درخشید.

مسابقه فوتبال PES2017، و امکان استفاده از امکانات ورزشی تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی برای آقایان و بانوان و استخر برای آقایان از دیگر برنامه‌ بود . برندگان مسابقه PES2017 نفر اول آقای رامیاد لیموچی برنده یک دستگاه تبلت نفر دوم آقای شاهین کلینی و نفر سوم آقای حسین حسینی مقدم بودند.

در انتها نیز برنامه «جنگ شادی» با حضور هنرمندان صدا و سیما و برگزاری مسابقات شاد و شعبده بازی توانست توجه خانواده‌ها را به خود جلب کند و جوایز ارزند‌ه ای چون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به حاضرین در پارک فناوری پردیس اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir