رویـدادهـا

مرتب کردن مو و محاسن در آرایشگاهی با مشتری های خاص

چند دقیقه ای در آرایشگاه پارک فناوری پردیس

چند دقیقه ای در آرایشگاه پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

وقتی برای حضور در جلسه ای، موهایت مرتب نیست، پرس و جو کنان سراغ اولین آرایشگاه را می گیری و آن آرایشگاه را در محل کارت در پارک فناوری پردیس پیدا می کنی، چند دقیقه ای سرت را به آرایشگر پارک می سپاری.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، برای جلسه عصرم، باید مرتب تر از همیشه می بودم. شنیده بودم پارک یک آرایشگاه مردانه دارد. پرس و جو کنان رسیدم به طبقه اول ساختمان مجتمع فرهنگی، تجاری و رفاهی پارک فناوری پردیس، جایی که یک آرایشگاه مردانه با چند صندلی و مخصوص آرایشگاهی و آینه و قیچی و شانه خودنمایی می کرد.

از مسئول آرایشگاه  که برای وقت پرسیدم، گفت تا نفر بعدی بیاید، بنشینم تا دستی به موها و ریش هایم بکشد. مشغول کار بود که سر صحبت را باز کردم. می گوید دو سالی هست که در پارک این آرایشگاه  را باز کرده و هفت سالی می شود که شغلش این است. صبح ها 9 صبح به پارک می آید و تا 8 شب مشغول کار است و قبل از آمدن به آرایشگاه باید وقت قبلی گرفت. در همه ساعات فعالیت هم مشتری دارد، البته سر ظهر یا بعد از ساعت 4 که زمان تعطیل شدن کارهاست، مشتری هایش بیشتر می شوند. خدماتی هم برای پاکسازی پوست و گوش در آرایشگاه ارائه می شود.

در این بین بود که نفر بعدی هم با تأخیر آمد و آرایشگر گفت که دیر آمدی و این آقا نشست جایت! با خنده گفت اشکال ندارد و مشغول کارهایش شد تا کار من تمام شود. آرایشگر ادامه داد که نسبت به اوایل کارش مشتری های ثابتی پیدا کرده و حالا هم بیشتر مشتری هایش از او و کارش راضی اند. به خنده می گفت می روند و دست رفقایشان هم می گیرند و می آورند.

مرتب کردن موهایم که تمام شد، سراغ صورت رفت و مرتبش کرد. و کار من تمام شد. تا نفر بعید بنشیند، صندلی و وسایل کارش را استریل کرد.

نفر بعدی که نشست، مشغول کارش شد. ناگهان گفت که پارک فناوری پردیس جای جالبی است. آدم های مختلف با دغدغه ها و طرز فکرهای مختلف، سراغ من می آیند و با خیلی ها رفیق شده ام. گاهی اینجا با هم حرف می زنیم و تو اولین نفری نبودی که اینجا از من و کارم پرسید. داشت دیر می شد. وسط قیچی زدن است که قیمت را می پرسم و سراغ کارتخوان می روم. با اصرار حساب کردم و بعد خداحافظی راهم را به سمت جلسه ام انداختم. راستی که در پارک، همه چیز هست.

برای اطلاع از زمان فعالیت و ارتباط با آرایشگاه اینجا کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir