رویـدادهـا

پارك فناوري پرديس با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري؛ برگزاری سومین دوره نمایشگاه بين‌المللي

پارك فناوري پرديس با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري؛ برگزاری سومین دوره نمایشگاه بين‌المللي

با دیگران به اشتراک بگذارید

سومین دوره نمایشگاه بين‌المللي فناوری و نوآوری موسوم به INOTEX 2014 توسط پارک فناوری پردیس و با حمايت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طي روز‌های دوم تا چهارم خرداد 93 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
به‌گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این نمایشگاه که با هدف ایجاد زمینه برای صادرات دانش و فناوري‌هاي داخلي به خارج از كشور و همچنين شناسايي توانمندي‌هاي ديگر كشورها در حوزه فناوري‌هاي نو و تبادل آن برگزار خواهد شد، شركتهاي خارجي و داخلي به ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری در حوزه‌های؛ ارتباطات و فناوري اطلاعات، نفت، گاز و پتروشيمي، اتوماسيون صنعتي و سيستم‌هاي هوشمند، زيست فناوري، نانو فناوری، انرژي‌هاي نو، هوافضا، تجهيزات پزشكي، زمين‌شناسي و مواد‌جديد خواهند پرداخت.
برپايه اين گزارش، به منظور تسهيل فرايند تبادل و انتقال فناوري، معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري حمايت‌هاي ويژه‌اي را از قراردادهاي تبادل فناوري و همچنين قراردادهاي فروش محصولات فناورانه ايراني به طرفهاي خارجي انجام خواهد داد.
 
گفتنی است دو دوره گذشته اين نمايشگاه با حضور شركت‌های دانش‌بنیان روسيه، اوكراين و بلاروس در سال‌هاي 90 و 91 در تهران برگزار گرديد.
شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، شرکت‌های خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در داخل کشور می‌توانند جهت ثبت‌نام و اختصاص غرفه به نشانی اینترنتیwww.inotex.com مراجعه و یا با دبيرخانه نمايشگاه به شماره 76250284-021 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir