رویـدادهـا

در سومین روز از اینوتکس 2021، انجام شد؛

رونمایی محصول جدید شرکت پارس نهند از اعضای پارک فناوری پردیس

رونمایی محصول جدید شرکت پارس نهند از اعضای پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

جدیدترین محصول شرکت مهندسی «پارس نهند» از اعضای پارک فناوری پردیس، روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با حضور دکتر «محمدرضا شانه ساز»، رئیس سازمان غذا و دارو و معاون بهداشت و دکتر «سعیدرضا شاهمرادی»، مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت رونمایی شد.

 به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «سندبلاست» جدیدترین محصول شرکت «پارس نهند» از اعضای این مجموعه است که در نمایشگاه اینوتکس وبا حضور دکتر «محمدرضا شانه ساز»، رئیس سازمان غذا و دارو و معاون بهداشت و دکتر «سعیدرضا شاهمرادی»، مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت رونمایی شد.

 سندبلاست یک واژه انگلیسی است که معنای آن از واژه سند به معنای ماسه و بلاست به معنای انفجار و پرتاب است. دستگاه سندبلاست یک دستگاه تمام اتوماتیک برای ایمپلنتهای دندان و پیچ‌های ارتوپدی است که اولین نمونه ساخته شده در ایران است که بدون دخالت انسان، تمامی فرآیند سندبلاست را به صورت کاملا خودکار از طریق پاشش اکسید آلومینیوم (آلومینا) انجام می‌دهد.

دستگاهی کاملاً بومی شده با دانش ایرانی

ظرفیت این دستگاه در هر فرآیند، سندبلاست ۲۰۰ قطعه است. این محصول با هدف یکنواختی در محصول نهایی، عدم ایجاد گرد و غبار در محیط، کم شدن نیروی انسانی، سازگاری با محیط زیست، مصرف پایین انرژی، قابلیت استفاده در محیط کوچک و استفاده کامل از مواد ساینده طراحی و تولید شده است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

اینوتکس، نشان‌دهنده حرکت به سوی استفاده از هوش مصنوعی است

اینوتکس نقطه تلاقی نهادهای دولتی، مردم و کسب و کارهاست

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مهندس «وحید نیلچیانی»، مدیرعامل این شرکت در مورد این محصول توضیح داد: « دستگاه مذکور تماما تولید داخل است هرچند برای تولید آن نیاز بود قطعات را از خارج از کشور تهیه کنیم. فعالیت ما اتوماسیون است و هوشمندسازی نیست. هوشمندسازی پله بعد از اتوماسیون است».

دکتر شانه ساز در نمایشگاه اینوتکس 2021 ضمن قدردانی از مهندس نیلچیانی و پرسنل این شرکت، برای حمایت همه جانبه از این شرکت اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir