رویـدادهـا

12 بازیگر زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر سقف اینوتکس 2019

12 بازیگر زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر سقف اینوتکس 2019

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2019، در نشست خبری این رویداد گفت: شعار نمایشگاه سال جاری، "اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف" است که با حضور بازیگران این زیست‌بوم محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور دبیر نمایشگاه اینوتکس 2019 در نشست خبری این نمایشگاه که با حضور مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، علی مرتضی بی‌رنگ، قائم‌مقام امور بین‌الملل و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و همچنین اصحاب رسانه در کارخانه‌ی نوآوری آزادی برگزار شد، با اشاره به شعار اینوتکس 2019 گفت: در سال جاری برنامههای متنوعی را جهت حضور 12 بازیگر زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور در نظر گرفتهایم و انتظار میرود شاهد حضور بیش از 400 غرفه در فضایی به وسعت 10 هزار مترمربع باشیم.

وی افزود: در نمایشگاه سال جاری شاهد حضور شرکت‌های فناور، استارت‌آپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذاران‌، ارائه‌کنندگان فضای کار اشتراکی، ارائه‌دهندگان خدمات تجاری‌سازی، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و بروکرهای فناوری در سالن‌های 40 و 44 نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهیم بود.

قنبرپور در نشست خبری اینوتکس 2019 گفت: همچون سال گذشته فضاهای کانتر استندآپی جهت استقرار استارت‌آپ‌ها، برگزارکنندگان رویدادها، مخترعین و بروکرها در نظر گرفته‌شده و طبعاً فضاهای بزرگ‌تر در اختیار شرکت‌های فناوری، پارک‌های علم و فناوری؛ شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی ضمن اشاره به برگزاری بیش از 30 رویداد جانبی در نمایشگاه سال جاری، خاطرنشان کرد: فضاهای متعددی جهت برگزاری 400 جلسه‌ی B2B و همچنین فضایی مجزا تحت عنوان کافه سرمایه جهت ملاقات سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها پیش‌بینی‌شده و انتظار آن می‌رود قریب به 8000 نفر به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2019، این نمایشگاه را متفاوت از سایر نمایشگاه‌های بازرگانی و تجاری که در کشور برگزار می‌شوند، دانست و افزود: این رویداد جنبه بازرگانی نداشته و کلیه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه، بازیگران اصلی زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور بوده و به تولید و توسعه‌ی فناوری و نوآوری می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با مشارکت بازیگران زیست‌بوم نوآوری کشور برگزار خواهد شد و پارک فناوری پردیس تنها تدوین پلتفرم این رویداد را بر عهده دارد.

قنبرپور در پایان اهداف برگزاری اینوتکس 2019 را برشمرد و گفت: ملاقات بین صاحبین سرمایه و جریان‌های سرمایه‌گذاری اولین هدف این رویداد است که در همین راستا از هفته‌ی آینده شاهد برگزاری اینوتکس پیچ در شهرهای تهران، بندرعباس، یزد، رشت، بیرجند و کرمانشاه به‌منظور معرفی استارت‌آپ‌های برتر هر شهر به سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

وی افزود: مشارکت و همکاری بین شرکت‌های فناور و استارت‌آپ‌های داخلی و بین‌المللی و همچنین بررسی چالش‌های زیست‌بوم و تولید محتوا در این خصوص از دیگر اهدافی است که در اینوتکس 2019 به آن خواهیم پرداخت.

شایان‌ذکر است اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز، هم‌زمان با اینوتکس 2019 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir