رویـدادهـا

در ایستگاه پایانی جشنواره استانی اینوتکس ۲۰۲۴

4 برگزیده رویداد ریسرچ‌پیچ شمال غرب کشور بلیط حضور در اینوتکس 2024 را کسب کردند

4 برگزیده رویداد ریسرچ‌پیچ شمال غرب کشور بلیط حضور در اینوتکس 2024 را کسب کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید

پس از برگزاری رویدادهای رقابتی ریسرچ‌پیچ ۲۰۲۴ اینوتکس در استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، یزد، تهران و بوشهر، این بار جشنواره استانی اینوتکس ۲۰۲۴ در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار و 4 تیم برتر این رویداد معرفی شدند.

به گزارش دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس، رویداد ریسرچ‌پیچ ارومیه شاهد ثبت ۴۹ طرح پژوهشی بود که پس انجام ارزیابی اولیه، ۲۰ طرح موفق به راهیابی به بخش ارائه حضوری شدند. در این رویداد از میان پژوهش‌های ارائه شده چهار طرح پژوهشی در حوزه‌های آب، انرژی و محیط ‌زیست، سلامت و تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و کشاورزی و معدن و صنایع معدنی برگزیده شدند.
در حوزه آب، انرژی و محیط‌زیست، طرح تولید کامپوزیت استروویت ماده آلی به‌عنوان کود آهسته رهش فسفاته از لجن فاضلاب (مرضیه پیری)، در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، طرح تأثیر هیدروکسی آپانت در کنار رافینوز و گلوتاتیون بر کیفیت اسپرمی متعاقب انجماد ذوب اسپرمی (ثنا مشاری) موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی نیز طرح هیدرولیز پودر پر و تولید ایزوله پروتئین با استفاده از روش فراوری با اوزون و جایگزین‌کردن آن با کنجاله سویا خوراک دام (بهزاد اسدنژاد) و همچنین در بخش معدن و صنایع معدنی طرح قیر اصلاح شده بهینه با پودر لاستیک (نادر صولتی فر) به عنوان طرح های برگزیده معرفی شدند.
پژوهش‌های منتخب در این رویداد جواز حضور در فینال این رقابت‌ها که در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود را کسب کردند. لازم به ذکر است. پس از اتمام رویدادهای استانی ریسرچ‌پیچ و مشخص‌شدن منتخبین، آماده‌سازی شرکت‌کننده‌ها برای رویداد نهایی در فاز بعدی آغاز می شود.
رقابت‌های ریسرچ‌پیچ در قالب جشنواره استانی اینوتکس ۲۰۲۴ به همت دبیرخانه اینوتکس در استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد، تهران، بوشهر، و استان‌های شمال غرب کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد.
علاقه‌مندان می‌توانند کسب اطلاعات بیشتر به سایت researchpitch.inotex.com مراجعه نمایند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir