رویـدادهـا

فراخوان سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

فراخوان سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

با دیگران به اشتراک بگذارید

 سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر 98-1397 به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هدف «ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی»، «خلاقیت و نوآوری»، «هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی»، «ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعلان عرصه‌های مختلف اقتصادی-اجتماعی» و «شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر کشور و الگوسازی برای جوانان»، سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر را برگزار می­‌کند.

در این جشنواره که به منظور بررسی عملکرد بنگاه­های غیردولتی برگزار می‌­شود، صاحبان بنگاه‌­های کسب و کارِ خرد، کوچک، متوسط و بزرگ می‌­توانند شرکت کنند. بنگاه­‌هایی به عنوان بنگاه‌های غیر دولتی شناخته می‌شوند و مجوز شرکت در این رویداد را خواهند داشت که حداکثر 15 درصد از سهام آنها متعلق به نهادها یا شرکت‌های دولتی یا عمومی باشد.

کارآفرینان با ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی این جشنواره و پس از چند مرحله داوری تخصصیِ استانی و ملی، برگزیده می‌شوند. طی دوازده دوره قبلی این جشنواره، حدود 3 هزار کارآفرین برتر استانی و 120 کارآفرین ملی در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات، انتخاب و معرفی شده‌اند.

صاحبان کسب و کار، تا پایان تیرماه مهلت دارند، جهت ثبت نام در سیزدهمین دوره جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر، به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه کنند.

صاحبان کسب و کار شاغل در استان تهران که علاقه‌مند به حضور در این جشنواره هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس «تهران،‌ خیابان سپهبد قرنی،‌ بالاتر از چهار راه طالقانی، بعد از خیابان اراک،‌ پلاک 107، اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان تهران،‌ طبقه پنجم، اداره توسعه کارآفرینی استان»،‌ مراجعه کرده یا از طریق شماره تلفن‌ 88306027،‌ و ایمیل karafarini.tkr@gmail.com تماس حاصل کنند.


علاقه‌مندان به ثبت نام در جشنواره،‌ جهت دریافت اطلاعات ثبت نام می‌توانند موارد زیر را دریافت نمایند:

دریافت پوستر فراخوان جشنواره استان تهران

راهنماي تصويري ثبت نام كارآفرينان

دفترچه راهنما و پرسشنامه ثبت‌نام كارآفرينان



 

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir