رویـدادهـا

ثبت درخواست 160 شرکت برای پذیرش در فاز 3 پارک فناوری پردیس

ثبت درخواست 160 شرکت برای پذیرش در فاز 3 پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

جلسات معارفه با شرکت‌های متقاضی پذیرش و استقرار در پردیس کارآفرینی(فاز3) پارک فناوری پردیس، در سالن اجتماعات ساختمان سراج با حضور «محمد حسین عسکری» مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور و «سید منصور مطلق» رئیس اداره جذب و پذیرش شرکت‌های پارک فناوری پردیس و شرکت‌های متقاضی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوی پردیس، چندی پیش فراخوان واگذاری اراضی فاز 3 پارک فناوری پردیس منتشر شد که به موجب آن تاکنون حدود 160 شرکت برای دریافت اراضی و پذیرش در پارک فناوری، درخواست خود را ثبت کرده‌اند. جلسات معارفه شرکت‌هایی که متقاضی استقرار در پارک فناوری پردیس هستند، طی روزهای گذشته در چند مرحله برگزار شد. تمامی این متقاضیان طی چند روز گذشته در جلسه‌های معارفه شرکت‌کردند. جلسات معارفه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز که به واسطه داشتن تاییدیه دانش‌بنیان، نیاز به ارزیابی فنی نداشته و تنها ارزیابی مالی در مورد آنها اجرا می‌شود، چند روز قبل برگزار شد.

«معرفی کلی پارک فناوری پردیس»، «معرفی شرایط، امکانات، زیرساخت‌ها، خدمات قابل ارائه و مزایای حضور در پارک»، «ارائه آماری از شرکت‌های عضو پارک»، «ارائه توضیحات در مورد فاز 3، شرایط و زیرساخت‌ها» و «تبیین شرایط واگذاری فاز 3» از محورهای مطرح شده در این جلسه بودند. جلسه با پاسخگویی به سوالات حاضران در مورد شرایط واگذاری و موضوعات مطرح شده از سوی متقاضیان پایان یافت.

شایان ذکر است، به دلیل تمدید شدن فرصت ثبت درخواست برای پذیرش در فاز 3 پارک فناوری پردیس تا تاریخ 15 اسفند، برای شرکت‌هایی که در فرصت باقی مانده ثبت‌نام کنند و متقاضیانی که به هر دلیل در روزهای تعیین شده برای برگزاری جلسات معارفه حضور نداشتند، جلسه معارفه مجزا برگزار خواهد شد.

مطابق برنامه پیش‌بینی شده، قرارداد شرکت‌هایی که بعد از جلسه معارفه تمایل به ادامه فرآیند عضویت و واگذاری زمین داشته باشند و همچنین شرایط فنی و مالی آنها در فرآیند ارزیابی پارک تایید شود، تا قبل از پایان سال جاری منعقد خواهد شد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir