رویـدادهـا

حمایت بیش از50 درصدی پارک از هزینه‌های اخذ استاندارهای اداره تجهیزات پزشکی

حمایت بیش از50 درصدی پارک از هزینه‌های اخذ استاندارهای اداره تجهیزات پزشکی

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس به شرکت‌های حوزه سلامت عضو، در زمینه تدوین مدارک مورد نیاز اداره کل تجهیزات پزشکی، مشاوره و تسهیلات ارائه می‌دهد. 100 درصد هزینه‌های مشاوره و حداکثر 50 درصد از هزينه‌های اخذ استاندارد و تائیديه‌هاي فنی و مدیریتی از اداره کل تجهیزات پزشکی و دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توسط پارک پوشش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره‌کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه اقدام به ارائه تسهیلات و مشاوره‌های لازم برای شرکت‌های حوزه سلامت عضو پارک، در حوزه اخذ استاندارهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کرده است.

این اداره‌کل با هدف حل مشکلات شرکت‌های حوزه سلامت برنامه جامعی تدوین کرده است. فاز اول این برنامه، شامل تهیه و به‌روزرسانی شناسنامه ویژه شرکت‌های فعال در حوزه سلامت اعم از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی، می‌شود.

پارک فناوری پردیس به‌منظور حمایت از شرکت‌های حوزه سلامت خود، در مسیر اخذ مجوزها و استانداردهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 100 درصد هزینه‌های مشاوره آنان را پرداخت می‌کند.

همچنین پارک فناوری پردیس آمادگی دارد حداکثر 50 درصد از هزينه‌هاي اخذ استاندارد و تائیديه‌هاي فنی و مدیریتی را پوشش دهد.

این حمایت مالی شامل تائیديه‌های مدیریتی نظير «تائیديه‌هاي مربوط به خط توليد»، «ايزو‌ها»، «فرآيندهاي داخلي سازمان» و ... به صورت سالانه و تائیديه‌هاي فنی مربوط به محصول به ازاي هر محصول مورد حمايت قرار خواهند گرفت.

این خدمت توسط «شرکت پیشگامان کیفیت گستر آرمان» کارگزار ویژه مشاوره و تدوین تکنیکال فایل (جهت اخذ تاییدیه از سازمان غذا و دارو) انجام خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای برخورداری از این حمایت‌ها ضمن برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تماس 76251429 و یا ارسال رایانامه به نشانی http://service@techpark.ir درخواست خود را اعلام کنند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir