رویـدادهـا

آغاز ماراتن ايده‌پردازي براي اينوكس 2019

آغاز ماراتن ايده‌پردازي براي اينوكس 2019

با دیگران به اشتراک بگذارید


اینوتکس، امسال نیز دستهای خود را برای شنیدن و اجرای ایده‌هایی که به جذابتر و خلاقانه‌تر شدن نمایشگاه نوآوری کمک می‌کند، گشوده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور، دبیر هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019)، با اعلام آغاز ماراتن ایده‌پردازی برای نمایشگاه اینوتکس عنوان کرد: پس از اجرای موفق اولین دوره رویداد "نوآوریِ نوآورانه"، دوره دوم این رویداد، با هدف نوآورانه‌تر کردن نمایشگاه اینوتکس 2019 برگزار می شود. در این رویداد شرکت‌کنندگان چه به‌صورت تیمی و چه به‌صورت انفرادی، در کنار آموزش‌های هدفمند به ایده‌پردازی برای یک نمایشگاه خلاقانه می پردازند."

وی با بیان چالش‌های مد نظر به‌منظور رقابت ایده‌پردازان، خاطرنشان کرد: محدودیتی در جنس ایده‌ها نداریم، چرا که محدود کردن ذهن ایده‌پرداز باعث از بین رفتن هزاران ایده جذاب می‌شود. لذا ایده‌پردازان، در هر زمینه‌ای می‌توانند به ارائه ایده‌های خود درخصوص افزایش نوآوری و خلاقیت در دو بخش المان‌های فیزیکی و غرفه‌سازی و نیز رویدادها و خدمات در داخل نمایشگاه بپردازند.

دبير اينوتكس افزود: در این رویداد با همکاری استارت‌آپ فکرینو، طی فراخوانی از بیش از 100 دانشجوی ایده‌پرداز از سراسر کشور به مدت 5 روز برای حضور در پارک فناوری پردیس و ایده‌پردازی جهت نوآورانه‌تر کردن نمایشگاه اینوتکس دعوت به‌عمل آمده است. ایده‌های ارائه شده ضمن داوری در روز پایانی رویداد، درصورت اجرایی بودن، در نمایشگاه اینوتکس 2019 استفاده شده و ایده‌پردازان آنها جوایز نفیسی را در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس دریافت خواهند کرد.

گفتنی است دوره اول این رویداد در اردیبهشت ماه 97 برگزار شد و از بین ایده‌های ارائه شده، 4 ایده برتر با همکاری خود ایده‌پردازان در نمایشگاه اینوتکس 2018 اجرا شد. امسال نیز ایده‌های برتر در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) به اجرا گذاشته خواهند شد و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. نمایشگاه اینوتکس آتی، از تاریخ 19 تا 22 خردادماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir