رویـدادهـا

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس/ همراه با 10 درصد تخفیف

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس/ همراه با 10 درصد تخفیف

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرحله دوم و پایانی ثبت‌نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس از اول مهر ماه آغاز و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان در این مرحله از 10 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل ارتباطـات و امـور بین‌الملـل پـارک فنـاوری پردیـس با هدف معرفـی و نشـان‌دادن توانمندی‌هـا، امكانـات و محصـولات شـرکت‌های عضـو، سـومین ویرایـش از «کتـاب جامـع شـرکت‌های عضـو» را بـروزرسانی کرده و به عنـوان یـک بانـک اطلاعاتـی قابـل اتـكاء بـه دو زبـان فارسـی و انگلیسـی منتشـر می‌کند. مرحله دوم ثبت‌نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو، از امروز آغاز شده و تا 20 مهرماه ادامه خواهد داشت. شرکت‌هایی که در این مرحله اقدام به ثبت‌نام کنند، از 10 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

«تولید نسخه چاپی و دیجیتال کتاب»، «معرفی کامل شرکت‌های عضو به دو زبان فارسی و انگلیسی»، «شناساندن توانمندی و محصولات شرکت‌های عضو به جامعه مخاطب»، «تقویت برند سازمانی و افزایش ظرفیت بازاریابی شرکت‌‌های عضو»، «ارائه به مهمانان و مدعوین بازدید کننده از پارک(داخلی و خارجی)»، «ارائه در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی»،‌ «امکان تبلیغات ویژه در کنار بزرگان علم و فناوری»، «ارسال به مقامات، سازمان‌ها و نهادهای تصمیم گیرنده کشور» و ... از مزایای انتشار این کتابِ جامع و ثبت اطلاعات شرکت‌ها در آن است. 

گفتنی‌ است این کتاب علاوه بر چاپ در قطع رحلی به صورت کتاب الکترونیکی و DVDهم منتشر خواهد شد.

شرکت‌های متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آقای فدایی به شماره 76250250 داخلی 2135، همچنین از طریق ارتباط با مدیر کانال تلگرامی «فرهنگی، ورزشی پارک فناوری پردیس» techsport@و یا شرکت «نشر دیدار پارسیان» مجری کتاب جامع شرکت‌های عضو با شماره ۸۸۳۲۱۵۹۷ تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است، سایت شبکه نوآوری تهران به آدرس www.parkbook.tinet.irآماده ثبت اطلاعات شرکت‌های متقاضی برای انتشار در ویرایش سوم کتاب جامع شرکت‌های عضو می‌باشد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir