رویـدادهـا

آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید


هفتمین دوره‌ی آيين تجليل از پيشكسوتان علم و فناوري پارك فناوري پرديس روز سه‌شنبه، 7 اسفندماه 1397 در مرکز همایش‌های پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این مراسم که با حضور مدیران عامل و کارکنان شاغل در پارک، مدیران و کارشناسان ستاد پارک و همچنین جمعی از اعضای خانواده منتخبین این دوره برگزار شد، از مجتبی طباطبایی مدیرعامل شرکت پویش دارو، بهروز سبک‌دست مدیرعامل شرکت آریا طب فیروز و همچنین وحید نیلچیانی مدیرعامل شرکت پارس نهند قدردانی به عمل آمد.

مجتبی طباطبایی مدیرعامل شرکت پویش دارو که به تولید انحصاری اگزناتاید جهت درمان بیماران دیابتی و همچنین تریپتورلین برای درمان بیماران سرطان پروستات در خاورمیانه دست‌یافته است، ضمن تشکر از برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان علم و فناوری، گفت: برگزاری این دست برنامه‌ها موجبات دلگرمی ما و ادامه‌ی مسیر را فراهم می‌آورد.

بهروز سبک‌دست مدیرعامل شرکت آریا طب فیروز ازجمله پیشکسوتان علم و فناوری که در این مراسم از ایشان قدردانی به عمل آمد، در رابطه با زمینه‌ی فعالیت این شرکت گفت: آریا طب فیروز با تلاش جمعی از همکاران به طراحی و تولید دستگاه همودیالیز رسیده است.

سبک‌دست افزود: این دستگاه فوق تکنولوژیک (هایتک) با بهره‌گیری از تمامی رشته‌های علمی و جهت مصرف بیماران دیالیزی در کشور تولید می‌شود.

همچنین وحید نیلچیانی مدیرعامل شرکت پارس نهند که به طراحی اختصاصی و تولید اولتراسونیک در کشور می‌پردازد، عامل موفقیت پارس نهند را همکاران ارزشمند این مجموعه دانسته و ضمن تقدیر از آنان خاطرنشان کرد: فضای ایجادشده در پارک فناوری پردیس، فرصت رشد برای همگان را فراهم آورده و جایگاهی ارزشمند جهت جوانان ایجاد نموده تا در راستای اعتلای آینده‌ی پارک فناوری پردیس و ایران عزیز و همچنین رسیدن به اهداف موردنظر فعالیت نماییم.

گفتنی است در این دوره که با حضور مجریانی از صداوسیما و گروه هم‌نوازی استاد حسین، جشنی نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد، از قهرمانان دهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس همراه با اعطای جوایزی قدردانی گردید.

شایان‌ذکر است، آیین تجلیل از پیشکسوتان علم و فناوری، ازجمله فعالیت‌های فرهنگی پارک فناوری پردیس است که سالانه برگزار می‌شود و از چندین دهه تلاش و همت مدیران پیشکسوت شرکت‌های عضو پارک تقدیر به عمل می‌آید.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir