رویـدادهـا

ارایه خدمات متناسب با نیاز شرکت های عضو‌

ارایه خدمات متناسب با نیاز شرکت های عضو‌

با دیگران به اشتراک بگذارید

نخستین نشست مدیران عامل بخش استیجاری و مرکز رشد فناوری نخبگان با مدیران ستادی در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهندس مهدی صفاری‌نیا مجموعه شرکت‌های حاضر در پارک را یک خانواده دانست و افزود: هدف از ایجاد پارک کمک به رشد و رسیدن به موفقیت هر چه بیشتر شرکت ها است، برای دستیابی به این مهم نخست باید نیاز شرکت ها به خوبی شناسایی و برآورده شود.

وی افزود: برای این منظور، خدماتی در بخش های مختلف بر اساس نیاز شرکت ها پیش بینی شده که نیاز است به صورت متمرکز تشریح گردد تا از نظرات و پیشنهادات شرکت‌ها بهره مند شویم.

رییس پارک فناوری پردیس گفت: برخی از شرکت‌ها از خدمات پارک اطلاع کافی ندارد. مهمترین هدف تشکیل این نشست معرفی خدمات بخش های گوناگون ازجمله پشتیبانی، تاسیسات، زیربنایی و غیره به صورت مجزا و رفع ابهامات شرکت‌ها بود تا بتوان خدمات را بهینه و متناسب با نیازها پیش برد.

صفاری نیا، خاطرنشان کرد: البته معرفی این خدمات در اجلاس سالیانه نیز در نظر گرفته شده است اما از آنجایی که این نشست سالیانه است امکان تعامل با کلیه شرکت ها و تشریح کلیه خدمات و برنامه ها امکان پذیر نبود. بر اساس بازخوردی که از شرکت‌ها می‌گیریم می توانیم خدمات را برنامه ریزی و اجرا نماییم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، هر سه ماه یک بار نیز برنامه ضیافت چای برای تمامی افراد حاضر در پارک فناوری پردیس تدارک دیده می شود. اما از آنجاییکه این برنامه به صورت غیر رسمی است، فرصت تبیین مسایل آنگونه که باید فراهم نمی شود.

صفاری‌نیا، این جلسه را نخستین جلسه معرفی خدمات پارک دانست و ادامه داد: به دلیل تعداد بالای شرکت های مستقر در پارک، در مرحله نخست شرکت های استیجاری و مراکز رشد انتخاب شدند و برای جلسه آتی از شرکت های مستقر در بخش اراضی دعوت خواهیم کرد. از طرفی از آنجاییکه نوع نیاز شرکت ها متفاوت است در جلسه آتی نوع بسته های قابل ارایه به این شرکت‌ها نیز متفاوت خواهد بود.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir