رویـدادهـا

پایان کار پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری در پارک فناوری پردیس

از فناوران برتر این دوره تقدیر شد/دوره بعدی رویداد TIM در مالزی برگزار می‌گردد

از فناوران برتر این دوره تقدیر شد/دوره بعدی رویداد TIM در مالزی برگزار می‌گردد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اختتامیه پنجمین دوره رویداد سرمایه گذاری فناوری با معرفی مالزی به عنوان میزبان دوره بعدی برگزار شد.

پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری TIM2023 عصر امروز با تقدیر از فناوران برتر به ایستگاه پایانی رسید. در این دوره از رویداد که با حضور بیش از ۳۵۰ فناور و سرمایه گذار ی از ۱۲ کشور از جمله مالزی، پاکستان، مصر، بنگلادش، مالزی، ترکیه، کانادا، الجزایر، چین، ارمنستان، سوریه، روسیه، گینه، افغانستان و ایران به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، دریچه ای را برای همکاری چندجانبه در قالب جلسات ارائه، کمیته ها، جلسات B2B، و یادداشت های تفاهم، و همچنین جمع آوری کمک های مالی آزمایشی برای صندوق مشترک D-8 باز کرد.
برگزاری۷۰ نشست بین شرکتهای حاضر در رویداد، ۳ پنل تخصصی و سخنرانی ۸ سخنران اصلی از دیگر برنامه های این رویداد دو روزه بود.
در اختتامیه این رویداد، دکتر امیرحسین میرآبادی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری ۵ دوره از رویداد سرمایه گذاری فناوری گفت این رویداد نمونه ای از همکاری برای رشد کشورهاست که می تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی و جهان باشد.
وی افزود در دوره های گذشته این رویداد شاهد خبرهای خوشی از تفاهم و تبادل فناوری و سرمایه گذاری در فناوری بوده ایم و این دوره نیز سرمایه گذاری بین المللی در فناوری رشد داشته است.
میرآبادی هم چنین از دبیرکل سازمان D8 خواست تا با پشتیبانی از رویداد بین المللی سرمایه گذاری فناوری، راه را برای همکاری و مشارکت همه کشورهای عضو این سازمان در عرصه فناوری هموار سازد.
امضای یک تفاهم نامه بین شرکت های ایران و روسیه از دیگر برنامه های اختتامیه پنجمین دوره رویداد سرمایه گذاری فناوری TIM2023 بود. این قرارداد همکاری با توجه به جلسات انجام شده در دور روز رویداد به سرانجام رسیده است.
در این مراسم هم چنین از پوستر دوره بعدی این رویداد رونمایی شد که بنا بر آن، ششمین دوره رویداد TIM، سال آینده میلادی به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.
در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری از فناوران و سرمایه گذاران برتر این رویداد با اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir