رویـدادهـا

از پیشرفت‌های پارک فناوری پردیس شگفت زده شده‌ام

از پیشرفت‌های پارک فناوری پردیس شگفت زده شده‌ام

با دیگران به اشتراک بگذارید

«لوبومیر گولیان» گفت: از مشاهده‌ی محصولات نمایشگاهی و پیشرفت‌هایی که در این مدت در پارک فناوری پردیس صورت گرفته، بسیار شگفت‌زده شده‌ام.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «لوبومیر گولیان» سفیر جمهوری اسلواکی، در بازدید گروهیِ سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی از پارک فناوری پردیس، اظهار داشت: آشنایی با بنیاد جایزه‌ی مصطفی(ص) و نمایشگاه اینوتکس که در بازدید اخیر صورت گرفت، بسیار مفید بوده و ما تمایل به شرکت در نمایشگاه اینوتکس 2019 داریم.

وی افزود: نمایشگاه اینوتکس امسال، که در خرداد ماه برگزار می­شود، به صورت قطعی مورد استقبال شرکت‌های ما قرار می گیرد و آنها علاقمند به حضور در چنین رویدادی هستند.

سفیر اسلواکی در ادامه گفت: اطلاع دارم که دانشجویان بسیاری در دانشگاه­های ایران مشغول به تحصیل می­باشند و سرمایه‌گذاری بر روی این نسل جوان، نتایج مثبتی را برای جمهوری اسلامی ایران در پی داشته‌ است.

بازدید سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی از پارک فناوری پردیس، در تاریخ سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری، و به‌منظور آشنايي با پیشرفت های فناورانه کشور و همچنین گسترش تبادلات فناوری و روابط بين‌المللي، صورت پذیرفت.

گفتنی است که سفیر جمهوری اسلواکی، پیش از این نیز به همراه معاون نخست وزیر جمهوری اسلواکی، از پارک فناوری پردیس بازدید کرده‌ بود.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir