رویـدادهـا

با هدف آشنایی با پارک و شرکت‌های عضو آن؛

استاندار بوشهر از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

استاندار بوشهر از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

استاندار بوشهر روز دوشنبه 24 مرداد مهمان پارک فناوری پردیس بود و در این بازدید علاوه برای آشنایی با بخش های مختلف پارک، از فازهای یک، 2 و 3 پارک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید که به میزبانی رییس و معاونان پارک فناوری پردیس صورت گرفت، احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر به همراهی رییس پارک فناوری و جمعی از مدیران این استان حضور داشتند.

در این برنامه که با هدف انتقال تجربه صورت گرفت، بازدیدکنندگان با حضور در فاز یک پارک با فعالیت‌ها و اقدامات تخصصی پارک فناوری پردیس برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور اشنا شدند.

در ادامه و پس از ارائه توانمندی های دو طرف بر توسعه همکاری های دوجانبه تاکید شد.

محمدی‌زاده با تقدیر از حمایت پارک فناوری پردیس از استان بوشهر تصریح کرد: حمایت بیشتر و مؤثرتر مدیران این پارک از مجموعه‌های خلاق و نوآور در بوشهر، به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها منجر خواهد شد.

وی یادآور شد: تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و تولید انبوه محصولات و پیدا کردن بازارهای هدف، کمک بزرگی به این مجموعه‌ها است که همه باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

شایان ذکر است، در این برنامه از نمایشگاه دایمی محصولات فناورانه و نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی پارک پردیس نیز بازدید شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir