رویـدادهـا

دبیرکل سازمان همکاری‌های D8 مطرح کرد:

استفاده از تکنولوژی های به‌روز راه رشد اقتصادی پایدار در توسعه D8 است

استفاده از تکنولوژی های به‌روز راه رشد اقتصادی پایدار در توسعه D8 است

با دیگران به اشتراک بگذارید

عبدالغدیر امام دبیرکل سازمان همکاری‌های D8 می گوید استفاده از تکنولوژی های به‌روز راه رشد اقتصادی پایدار در توسعه D8 است و خوشبختانه اعضای D8 که با همراهی و کمک شبکه تبادل فناوری D8-TTEN به شکل سریع در حال پیماش این مسیر هستند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان D-8 ، سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری، 2 و 3 اسفندماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
در این نشست ۱۱ قرارداد همکاری با ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار بین این سرمایه گذاران و سرمایه پذیران امضا شد.
عبدالغدیر امام دبیرکل سازمان همکاری‌های D8 در این نشست گفت: جلسه شورای عالی D8، جایزه فناوری و انتقال D8 و جلسه فناوری تجاری D8 از ابتکارات D8-TTEN است که انتقال فناوری را در بین اعضای D8 ترویج و همکاری چند جانبه را در زمینه سرمایه گذاری و نوآوری ایجاد می کند.
او افزود: دبیرخانه D8-TTEN باید تلاش بیشتری کند تا وبسایت این سازمان را برای اعضای D8 و کسانی که دوست دارند جذاب تر، آموزنده تر و کاربر پسندتر کند. ما همچنین باید امکان ایجاد فناوری در میان کشورهای عضو D8 برای پیوند خدمات محصول و نیازهای صنعتی و ترویج مفهوم زنجیره ارزش محلی در کشورهای عضو D8 بررسی کنیم.
به گفته عبدالغدیر امام، ما نمی‌توانیم بدون استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز به رشد اقتصادی پایدار در توسعه D8 دست یابیم. ما می‌خواهیم دستاوردهای خود را در سازمان D8 به اشتراک بگذاریم و تبادل تکنولوژی را به عنوان نقطه قوتی در این سازمان تبدیل کنیم.
دبیرکل سازمان همکاری‌های D8 گفت: جایگاه فناوری در دنیای امروزی بسیار ویژه است و اکثر کشورهای جهان امروز جایگاه فناوری را درک کرده‌اند و برای انقلاب صنعتی چهارم آماده می‌شوند.
دبیرکل سازمان همکاری‌های D8 در ادامه افزود: ما در متن یک انقلاب فناورانه به سر می‌بریم که باعث تحول در کسب و کارها خواهد شد و در این میان ظرفیت‌های بسیار مناسب سرمایه گذاری میان کشورهای عضو سازمان D8 وجود وارد.
او از شتابِ شکل گرفته در نوآوری‌های حوزه فناوری در کشورهای در حال توسعه خبر داد و تاکید کرد: انتقال فناوری و شبکه سازی باید در دستور کار کشورهای عضو این نشست قرار بگیرد.
او ادامه داد: من خوشحالم که اعضای D8 با همراهی و کمک شبکه به شکل سریع در حال پیماش این مسیر هستند.
عبدالغدیر امام افزود: رویداد سالانه TIM که اکنون در چهارمین دوره خود قرار دارد، یک پلتفرم مهم برای تجاری سازی ایده‌ها و نوآوری‌های کشورهای عضو D8 است.
او ادامه داد: به ویژه هنگامی که چنین اقداماتی در حوزه‌هایی انجام می‌شود که در بین کشورهای عضو مشترک است. کشاورزی، حمل و نقل، صنعت و انرژی از جمله این حوزه‌ها است.
عبدالغدیر امام معتقد است: نشست TIM راه را برای شرکت کنندگان از کشورهای D8 هموار می کند تا نوآوری خود را مستقیماً به سرمایه گذاران اعضای D8 و همچنین سایر کشورها معرفی کنند.
او قدردانی از برگزارکنندگان نشست TIM گفت: امیدوارم این رویداد منجر به توسعه نوآوری دیجیتال و شبکه انتقال فناوری در بین کشورهای عضو شود.
دبیرکل سازمان همکاری‌های D8 در پایان اظهار امیدواری کرد که TIM 2022 معاملات سرمایه گذاری مشترک را ایجاد کند و شاهد امضای قراردادهای مختلف و بیشتر بین اعضا و شرکت کنندگان این رویداد باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir