رویـدادهـا

اضافه شدن 350 نیروی انسانی و 24 هزار متر مربع فضای کاری به شرکت‌های پارک

اضافه شدن 350 نیروی انسانی و 24 هزار متر مربع فضای کاری به شرکت‌های پارک

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

مدیرکل جذب و پذیرش واحدهای فناور پارک فناوری پردیس گفت: از شهریور سال 97 تا ابتدای شهریور سال جاری، حدود 24 هزار و 200 متر مربع بنا بر سطح کاربری پارک فناوری پردیس اضافه و حدود 570 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «محمد حسین عسکری» مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور پارک فناوری پردیس، با اعلام این خبر گفت: از مجموع 289 هزار متر مربع بنای قابل احداث در فازهای 1 و 2، بیش از 75 درصد آن یعنی قریب به 221 هزار متر مربع یا تکمیل شدند و به بهره‌برداری رسیده‌اند و یا در مراحل پایانی اتمام پروژه و تجهیز ساختمان هستند. در حال حاضر، در مجموع دو فاز، تنها 68 هزار متر مربع زیربنای قابل ساخت وجود دارد که بخش عمده آن مربوط به زمین‌های واگذار شده در فاز 2 و تکمیل عملیات عمرانی این پروژه‌ها است.
وی افزود: البته با توجه به برنامه زمان‌بندی پروژه ها، ان شاءالله تا پایان سال جاری نیز 8 هزار متر مربع دیگر نیز به زیربنای ساخته شده در پارک افزوده خواهد شد.
سه شرکت «اوار پلاست کومش»، «پیشگامان پژوهش آناهیتا» و «ارکان آرا تجارت» به تازگی و در جریان اجلاس سالیانه پارک، افتتاح شدند. عسکری در رابطه اضافه شدن این شرکت‌ها به پارک اظهار داشت: کار عمرانی این سه شرکت به پایان رسیده و آماده بهره‌­برداری هستند. شرکت «اِوار پلاست کومش» مستقر شده و در حال تکمیل کادر سرمایه انسانی خود هستند. شرکت «ارکان آرا تجارت» در حال تجهیز است و تا یک یا دو ماه دیگر، نیروهایش را نیز مستقر خواهد کرد. شرکت «پیشگامان پژوهش آناهیتا» هم بخشی از مجموعه خود را تجهیز کرده و بخشی از تجهیز آن مانده و در مرحله جذب سرمایه انسانی است.
وی با اعلام اینکه در سال گذشته حدود 350 نفر سرمایه انسانی به پارک فناوری پردیس اضافه شده­‌اند، گفت: با به بهره برداری رسیدن ساختمان‌های در حال ساخت تا پایان سال جاری، قریب به 300 نفر دیگر به مجموع سرمایه انسانی پارک افزوده خواهد شد.
عسکری اضافه کرد: کل سرمایه‌­گذاری انجام شده در مجموع 221 هزار مترمربعی که در فاز یک و دو تا کنون بهره‌­برداری شده، نزدیک به 6 هزار و 200 میلیارد ریال بوده است.


اِوار پلاست کومش

دسترسی سریع به این مطلب

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir