رویـدادهـا

افزایش ارتباط پارک فناوری پردیس و پارک فناوری اسکولکوا در حوزه فناوري اطلاعات

افزایش ارتباط پارک فناوری پردیس و پارک فناوری اسکولکوا در حوزه فناوري اطلاعات

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون وزیر ارتباطات و رسانه‌های جمعی فدراسیون روسیه به همراه گروهی از مدیران شرکت‌های پارک فناوری اسکولکوا از پارک فناوری پردیس ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در جریان این بازدید که با هدف پیگیری مذاکرات پیشین و برگزاری جلسات و همکاری‌های آتی بین پارک فناوری پردیس و پارک‌های فناوری روسیه صورت گرفت، رشيد اسماعیل‌اوف، معاون وزیر ارتباطات و رسانه‌های جمعی فدراسیون روسیه گفت: ما از سیبری تا سنت‌پترزبورگ، پارک فناوری ساخته‌ایم که پارک فناوری اسکولکوا معروفترین و بزرگترین پارک ماست و تا به‌حال 100میلیارد روبل کار مالی در بنیاد اسکولکوا انجام پذیرفته است.

اسماعیل‌اوف در پاسخ به پیشنهاد رییس پارک فناوری پردیس برای برگزاری نشست‌های تبادل فناوري گفت: 15 شرکت همراه ما و از طرف وزارت ارتباطات و رسانه روسیه در ایران حضور دارند که هرکدام طرف‌های ایرانی خود را دارند، اما ما آمادگی خود را برای برگزاری نشست‌ها اعلام می‌کنیم.

همچنین مهندس صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس در این بازدید اعلام کرد: توسعه ارتباطات فناورانه با کشور دوست و همسایه روسیه از جمله اولویت‌های همکاری‌های بین‌المللی پارک فناوری پردیس است. پارک‌های فناوری روسیه به‌خصوص در مسکو و در حوزه فناوري اطلاعات توسعه بسیار خوبی یافته‌اند و در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در روسیه صورت پذیرفته است و امیدواریم که بازدید امروز به هرچه نزدیک‌تر شدن روابط پیش‌رو کمک نماید.

شایان ذکر است در فدراسیون روسیه تعداد زیادی پارک فناوری وجود دارد و وزارت ارتباطات و رسانه‌های جمعی فدراسیون روسیه طی 7سال گذشته توانسته 12پارک فناوری را به مجموعه پارک های خود اضافه کند. این پارک ها با مشارکت 50 درصدی دولت و همکاری 50 درصدی استان‌ها شکل گرفته‌اند و بیش از یک میلیارد دلار بودجه صرف ساخت این 12 پارک شده که در پی آن 18هزار شغل ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir