رویـدادهـا

اندونزي به تجربيات پارك فناوري پرديس نيازمند است

اندونزي به تجربيات پارك فناوري پرديس نيازمند است

با دیگران به اشتراک بگذارید


وزیر مختار سفارت جمهوری اندونزی گفت: برنامه دولت اندونزي ايجاد 100 پارک فناوری است و علاقمندیم از مشاوره، تجربیات و رهنمودهای مدیران پارک فناوری پردیس در این خصوص بهره بگیریم.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، کالدرون دالمونته وزیر مختار سفارت جمهوری اندونزی در بازدید از پارک فناوری پردیس، به اهمیت ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت اشاره کرد و گفت: برقراری ارتباط بین این دو بخش برای ما حائز اهمیت است و با توجه به اوضاع قاره آسیا و ظرفیت‌های فناورانه موجود، کالاهای فناورانه نیز بایستی از توان رقابتی بهره‌مند باشند.

کالدرون دالمونته افزود: در زمینه سلامت، داروهای تشخیصی، نانو فناوری، مواد پیشرفته و متالورژی در اندونزی دانشمندان زیادی را پرورش داده‌ایم که می‌توان از ظرفیت‌های آنان بهره‌برداری لازم را به عمل آورد. در حال حاضر با ژاپن و کره‌جنوبی نیز همکاری‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

شایان ذکر است، بازدید هیات دانشگاهی اندونزی به همراه وزیر مختار سفارت جمهوری اندونزی و رئیس و استادان دانشگاه ملی اندونزی از پارک فناوری پردیس، با هدف آشنایی با ساختار پارک‌های فناوری در ایران و برنامه‌ریزی برای همکاری‌های بین‌المللی انجام شد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir