رویـدادهـا

اولین فن بازار تخصصی در حوزه گاز راه اندازی می شود

اولین فن بازار تخصصی در حوزه گاز راه اندازی می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس فن بازار ملی ایران از راه اندازی اولین فن بازار تخصصی در حوزه گاز خبر داد و گفت: بنا داریم اولین فن بازار تخصصی در حوزه گاز را برای ایجاد بازار فناوری در این حوزه راه اندازی کنیم.

اکبر قنبر پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص راه اندازی فن بازار های تخصصی که از دیگر برنامه های فن بازار ملی ایران در پارک فناوری پردیس است، اظهار داشت: در حال حاضر با شرکت گاز در حال مذاکره هستیم که بتوانیم فن بازار تخصصی را راه اندازی کنیم.

رییس مرکز فن بازار ملی ایران با بیان اینکه ضروری است که یک نهاد حاکمیتی متولی شود تا بتوانیم فن بازار تخصصی در آن حوزه را راه اندازی کنیم، گفت: با شرکت گاز مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم قراردادی در این زمینه منعقد کنیم.

به گفته وی، ما مکلفیم در فناوری های اولویت الف نقشه جامع علمی کشور فن بازار تخصصی ایجاد کنیم.

قنبرپور افزود: از آنجا که نفت و گاز از جمله حوزه های مهم کشور به شمار می رود تصمیم بر راه اندازی بازار فناوری یا فن بازار در حوزه گاز گرفتیم.

وی افزود: فن‌بازار به‌معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات فناوری است؛ در بازار فناوری فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فناوری به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» دارند.

رییس مرکز فن بازار ملی ایران با بیان اینکه در فن بازار در خصوص مراحل انتقال فناوری مشاوره هایی به فناوران صورت می گیرد، عنوان کرد: همچنین در فن بازار به فناوران مشاوره هایی برای تجاری سازی فناوری ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir