رویـدادهـا

با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس؛

اولین همایش تجارت فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

اولین همایش تجارت فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین همایش تجارت فناوری با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس و شبکه فن بازار ملی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و سخنرانی وزرای علوم و صمت و معاون علمی رئیس جمهور از جمله برنامه‌های این نشست است

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اولین همایش تجارت فناوری 29 بهمن ماه با همکاری پارک فناوری پردیس در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. هماهنگی و ارتباط بین عرضه و تقاضای فناوری و نوآوری و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران این حوزه از مهمترین برنامه های این نشست است.

در این همایش روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس به ارائه دیدگاه های خود در حوزه تجارت فناوری خواهند پرداخت.

مدل‌ها و روش‌های نوآورانه تجارت فناوری، نقش‌ها، چالش‌ها و موفقیت‌های فن‌بازارها و کارگزاران تجارت فناوری، مدیریت و مذاکره قراردادهای تجارت فناوری، تجارب و درس‌آموزه‌های ملی و بین‌المللی در تجارت فناوری و موانع و چالش‌های تجارت فناوری در کشور و ارائه راهکارها از جمله محورهای اصلی این همایش است.

بر اساس این گزارش، معرفی فرصت‌های همکاری سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ جهت همکاری با فعالان حوزه تجارت فناوری، نشست‌های تخصصی مرتبط با زیست بوم تجارت‌ فناوری، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه نقش آفرینان محوری حوزه تجارت فناوری از بخش های مختلف این همایش است. 

لازم به ذکر است، اولین همایش تجارت فناوری، روز 29 بهمن 1402 با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس و شبکه فن بازار ملی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی Technologytrade.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir