رویـدادهـا

صفاری نیا در نشست پردیس سامیت مطرح کرد

ایجاد فضای گفتگو بین اجزای زیست بوم نوآوری هدف پردیس سامیت است

ایجاد فضای گفتگو بین اجزای زیست بوم نوآوری هدف پردیس سامیت است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مهدی صفاری نیا در ششمین نشست سامیت با اشاره به گردهمایی اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری پردیس سامیت ایجاد فضای گفتگو بین این اجزا بوده است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا در ششین دوره رویداد پردیس سامیت با اشاره به حضور شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌ها و دیگر اجزای زیست‌بوم نوآوری و فناوری در این رویداد گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری پردیس سامیت ایجاد فضای گفتگو بین اجزای زیست بوم فناوری و نوآوری بوده است.
صفاری نیا گفت: در این رویداد تلاش شده است تا در کنار جلسات و فضای رسمی، گفتگوهای غیر رسمی نیز برای ارتباط بیشتر اجرای زیست بوم نوآوری جریان داشته باشد.
رییس پارک فناوری پردیس در خصوص ششمین دوره پردیس سامیت گفت: این رویداد به صورت فشرده و در یک روز و با محوریت ارتباط صنعت و نوآوری برگزار شده است.
تشریح ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش بنیان نکته دیگری بود که صفاری‌نیا به آن اشاره کرد و افزود: با توجه به ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان، در رویداد امسال پردیس سامیت ظرفیت‌های این قانون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
رئیس پارک فناوری پردیس در خصوص تاریخچه برگزاری رویداد پردیس سامیت نیز گفت: از سال ۹۷ با پررنگ شدن جمعیت شتابدهنده‌های نوآوری رویداد پردیس سامیت توسط پارک فناوری پردیس برگزار شده است.
صفاری‌نیا در پایان گفت: پارک فناوری پردیس با در کنار هم قرار دادن صنایع بزرگ و با فناوری بالا از یکسو و استارتاپ‌ها و شرکت‌های مرکز رشد در کنار هم، به عنوان نمونه‌ای از در کنار هم بودن اجزای خرد و کلان زیست بوم نوآوری و فناوری فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir