رویـدادهـا

ایران و اسلوواکی ظرفیت‌های زیادی برای همکاری و دسترسی به بازارهای یکدیگر دارند

ایران و اسلوواکی ظرفیت‌های زیادی برای همکاری و دسترسی به بازارهای یکدیگر دارند

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون نخست وزیر جمهوری اسلوواکی همراه هیاتی متشکل از وزیر اقتصاد و وزیر مالی این کشور به علاوه سفیر اسلوواکی در ایران از پارک فناوری پردیس بازدید کردند
.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس این بازدید به‌درخواست سفارت این کشور در ایران با هدف معرفي پارك و شركت‌هاي عضو و تعریف بین‌المللی صورت گرفت.

در جریان این بازدید پتر پلگرینی معاون نخست وزیر اسلوواکی در معرفی پارک های فناوری اسلوواکی گفت: سه پارک فناوری در اسلوواکی وجود دارد که برای بازدید آتی افراد آکادمی علوم و اعضای دانشگاه‌های اسلوواکی که با پارک‌های فناوری اسلوواکی در ارتباط هستند به پارک بیایند.

معاون نخست وزیر اسلوواکی تاکید کرد: برخی از همکاران ما هم در یک گردهمایی در تبریز در حوزه انرژی و آی تی و محیط زیست شرکت خواهند کرد و ما به آنان پیشنهاد می دهیم که حتما از پارک فناوری پردیس بازدید به‌عمل آورند.

وی در خصوص فعالیت های بین المللی کشور اسلوواکی گفت: ما در سال گذشته بر فعالیت‌های اقتصادی تمرکز داشتیم و سعی بر اجرا نمودن یک اکوسیستم استارت آپی جدید داشتیم و همکاری‌هایی را با سیلیکون ولی در آمریکا، اروپا و فرانسه تعریف نمودیم

وی همچنین در خصوص فعالیت های کشور خود در زمینه خودرو گفت: بیش از 4000 فروشنده و تولید کننده قطعات در اسلوواکی وجود دارد و مي‌توانيم درخصوص طراحي و توليد قطعات خودرو تبادل فناوري داشته باشيم.

معاون نخست وزیر اسلوواكي در زمینه آینده همکاری با پارک گفت: ایران واسلوواکی ظرفیت‌های زیادی برای همکاری و دسترسی به بازارهای یکدیگر دارند. بنابر توافق‌نامه دوجانبه کمیته‌ای از اسلوواکی به ایران خواهند آمد که شامل گروه بزرگی از شرکت‌های ما خواهد بود.

پلگرینی در پايان گفت: از مساعدت شما برای اینکه ما بتوانیم یکی از بزرگترین و مهمترین پارک ایران را ببینیم تشکر می‌کنم. من این مجموعه را برای استارت‌آپ‌ها، نوآوری و تحقیقات محیط خیلی خوبی می‌بینیم. شما برای شرکت‌های تحقیق و توسعه یک محیط مناسب ایجاد کردید. همچنين امیدوارم که شرکت‌های ما مشارکت بالایی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2017) داشته باشند.












ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir