رویـدادهـا

«اینواسپورت» نیازهای فناورانه سازمان های ورزشی را رفع می کند

«اینواسپورت» نیازهای فناورانه سازمان های ورزشی را رفع می کند

با دیگران به اشتراک بگذارید

شبکه فن‌بازار ملی‌ايران با همكاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و با حمايت پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری رياست‌جمهوری، رویداد«اینواسپورت» را در روزهای 19، 20 و 21 ام تیرماه سال جاری برگزار می‌کند. هدف از این رویداد که همزمان با نمایشگاه STARTUP EXPORT اجرایی می‌شود،‌ رفع نیازهای فناورانه سازمان‌های ورزشی است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در رویداد اینواسپورت که طی سه روز در سالن 25 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، سازمان‌های ورزشی نیازهای فناورانه خود را با استارتاپ ها در میان می‌گذارند و از سوی دیگر استارتا‌پ‌ها نیز فرصتی می‌یابند تا محصولات و خدمات ورزشی خود را به سازمان‌های ورزشی معرفی و عرضه کنند.

در روز اول و سوم اینواسپرت (19 و 21 تیر)، نیازهای فناورانه توسط سازمان های ورزشی ارائه می‌شود و در روز دوم (20 تیر) استارت‌آپ‌ها، فناوری‌های کاربردیِ خود را در رشته‌های مختلف ورزشی مختلف،‌ به سازمان‌های ورزشی ارائه می‌کنند. ‌

نیازهای ارائه شده از طرف سازمان‌های ورزشی در قالب 5 دسته‌ی «ورزش تربیتی و پرورشی» ( آموزش مدارس و مهدکودک‌ها و ...)،‌«ورزش همگانی» (سبک زندگی، فعالیت‌های فیزیکی، چاقی و ...)، «ورزش قهرمانی» (مسابقات، گجت‌ها، لباس‌ها و ...)، «ورزش حرفه‌ای» (باشگاه حرفه‌ای، بلیط فروشی، استادیوم‌ها و ...) و «ورزش شهروندی» (نیازهای حوزه‌ی شهری، ورزش محلات، خدمات شهری و ...) می‌باشد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد 3 روزه، می‌توانند از طریق نشانی evnd.co/i7piu ثبت نام کنند. همچنین استارتاپ‌هایی که محصول نوآورانه دارند و مایل به ارائه محصول خود به شرکت‌های سرمایه‌گذار هستند، می‌توانند مستندات خود را به ایمیل inosport@techmart.ir ارسال کنند.

متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد این رویداد، به سايت فن بازار ملی ایران به نشانی www.techmart.ir مراجعه کرده و يا با شماره‌های 02188398543 و 02188398563 تماس حاصل کنند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir