رویـدادهـا

بازاریابی کالاهای دانش‌بنیان توسط فن بازار ملی ایران صورت می‌گیرد

بازاریابی کالاهای دانش‌بنیان توسط فن بازار ملی ایران صورت می‌گیرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مركز فن‌بازار ملی ایران، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در راستای ماموریت‌های خود، طرحی را با هدف «بازاریابی محصولات شركت‌های دانش‌بنیان» اجرا کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، درخصوص طرح بازاریابی سبد کالاهای دانش‌بنیان گفت: در گام نخست، این طرح با عنوان «بازاریابی سبد كالاهای دانش‌بنیان و فناورانه» ویژه كالاها و خدمات مورد استفاده در حوزه «راه و ساختمان» اجرا می‌شود.

وی توضیح داد: در این طرح خدماتی چون تهیه «نخستین كتابچه بازاریابی تخصصی كالاهای دانش بنیان» و انتشار گسترده و هدفمند آن، اعزام بازاریاب های حرفه ای برای انجام مذاكرات تجاری صورت می‌گیرد.

قنبرپور از جمله دیگر خدمات این طرح را برگزاری جلسات رو در رو با مشتریان بالقوه (نهادهای دولتی و عمومی، هلدینگ های بزرگ، صنایع، انجمن ها و سندیكاها و ...)، ارائه محصولات در نمایشگاه های معتبر بین المللی (داخلی) و همچنین ارائه تسهیلات لیزینگ (اجاره به شرط تملیك) به خریداران محصولات بیان کرد.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران این اقدام را قدمی برای بالاتر رفتن فروش شرکت‌ها دانست و افزود: این طرح از طریق کارگزاران حرفه ای فن بازار در زمینه بازاریابی انجام می شود و این کارگزاران به ازای فروش این محصولات، می‌توانند حق الزحمه خود را دریافت کنند. این به این معنی است که در ابتدا، هزینه ای از شرکت های دانش بنیان و فناور گرفته نمی شود و پرداخت هزینه منوط به فروش محصول است.

وی برگزاری این رویداد در حوزه «راه و ساختمان» را بعنوان پایلوت این طرح برشمرد و گفت: در نظر داریم تا این اقدام در حوزه‌های مختلف صورت گیرد. به عنوان مثال حوزه‌های بعدی که در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم را می‌توان به کشاورزی و خودرو اشاره کرد.

تکمیلی

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir