رویـدادهـا

همزمان با برگزاری رویداد جایزه مصطفی(ص)

بازدید دانشمندان برگزیده پنجمین رویداد جایزه مصطفی(ص) از پارک فناوری پردیس

بازدید دانشمندان برگزیده پنجمین رویداد جایزه مصطفی(ص) از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

همزمان با برگزاری رویداد جایزه مصطفی(ص)، دانشمندان برگزیده این رویداد با حضور در پارک فناوری پردیس، از نزدیک با دستاوردهای شرکت های دانش بنیان این پارک آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، همزمان با برگزاری رویداد جایزه مصطفی(ص)، دانشمندان برگزیده این رویداد از پارک فناوری پردیس بازدید و در جریان پیشرفت شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس قرار گرفتند.
پروفسور احمد فوزی اسماعیل استاد و رئیس دانشگاه فناوری مالزی، پروفسور مورات اویسال استاد دانشگاه نیویورک ابوظبی، پروفسور امید فرخ زاد استاد دانشکده پزشکی هاروارد و پروفسور احمد حسن استاد دانشگاه کویینز کانادا در این بازدید از نزدیک با دستاوردهای شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس آشنا شدند. برگزاری جلسات آشنایی و همکاری برگزیدگان با شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس از برنامه های این بادید بود.
پروفسور احمد حسن با اشاره به پیشرفت های دانشمندان پارک فناوری پردیس گفت: در این بازدید با شرکت های فعال پارک فناوری پردیس در حوزه هوش مصنوعی آشنا و از پیشرفت های آنان حیرت زده شدم. دانشمندان ایرانی در سطح بالایی از علم و فناوری قرار دارند. تصمیم دارم بخشی از جایزه مصطفی(ص) را در جهت سرمایه‌گذاری برای پژوهشگران جهان اسلام هزینه کنم.
پروفسور احمد فوزی اسماعیل نیز گفت: با سرمایه گذاری بر روی دانش و فناوری دانشمندان جهان اسلام می توانیم این دانش و فناوری را جهانی کنیم.
بر اساس این گزارش، پنجمین رویداد جایزه مصطفی(ص) با حضور بیش از 150 دانشمند مسلمان از سراسر جهان روزهای 6 تا 12 مهرماه 1402 در اصفهان برگزار و از 5 دانشمند برجسته جهان اسلام تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir