رویـدادهـا

بازدید سازمان بسیج فرهنگیان کشور از پارک فناوری پردیس

بازدید سازمان بسیج فرهنگیان کشور از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

 در هفته پژوهش و برای دومین سال متوالی گروهی از فرهنگیان استان تهران با حمایت سازمان بسیج فرهنگیان کشور به منظور آشنایی با دستاوردهای علمی انقلاب از پارک فناوری پردیس بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این گروه 70نفره جمعی از دبیران و معلمان سطوح مختلف تحصیلی بودند که برای آشنایی بیشتر با مباحث علمی و ارتقاء سطح آموزشی کشور از شرکت های پارک بازدید کردند.

شهرام علی پور مسئول انجام این بازدید و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران در پاسخ به این سوال که نتیجه این بازدید برای فرهنگیان بسیجی کشور چیست، گفت: در ساختار آموزش و پرورش کشور، مباحث علمی و فنی حرفه ای جایگاه ویژه ای دارند از طرفی معلمان کشور تاثیر بسزایی در ارتقا سطح فکری و آموزشی نسل آینده کشور خواهند داشت از این رو این بازدیدها با هدف آشنایی بیشتر معلمان با فضای دانش بنیان کشور و دستاوردهای انقلاب و همچنین انتقال این مباحث به دانش آموزان تدوین می شود.

وی افزود: 22 منطقه آموزش و پرورش در سطح شهرستان های استان تهران فعال اند که ما از طریق این نهادها و با کمک کانون های فرهنگیان سهمیه هایی را برای هر شهرستان در نظر گرفته و از هر شهرستان تعدادی را به عنوان نماینده برای بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی مانند پارک فناوری پردیس انتخاب کردیم.

علی پور تصریح کرد: این مهم بر هیچکس پوشیده نیست که علم برای هر کشوری قدرت می آورد، پس ارتقا علم و آگاهی جامعه ما را قدرتمندتر می کند.

وی افزود: متاسفانه نظام ارتقای اساتید و معلمان در کشورما منسجم و پایدار نیست و به نظرم اینگونه بازدیدها باید به صورت سازمان یافته و منسجم در دستور کار همه نهادها قرار بگیرد تا از طریق این بازدیدها آگاهی لازم به اقشار مختلف در خصوص فعالیت های دانش بنیان کشور داده شود، معلم رابط بین جامعه، علم و دانش آموز است پس ما هر دانشی را باید از طریق معلمان و سیستم آموزشی به دانش آموزان و سازندگان نسل آینده منتقل کنیم، یکی از راه های اتصال بخش صنعت به بخش دانشگاه ها هم از طریق بالا بردن همین سطح آگاهی است.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir