رویـدادهـا

بازدید مدیران شرکت های صنعتی استان قزوین از پارک فناوری پردیس

بازدید مدیران شرکت های صنعتی استان قزوین از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

شبکه فن‌بازار ملی ایران به‌عنوان تنها مرجع اطلاعات فناوری کشور، نقش یک واسطه‌ حرفه‌ای در سطوح مختلف در کنار عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری که شامل صنایع بزرگ، بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، سرمایه‌گذاران و حتی دانشگاه‌ها هستند را نقش آفرینی می کند.

به گزارش پارک فناوری پردیس،اعضای فن بازار منطقه ای استان قزوین همراه هیاتی از مدیران ارشد صنایع استان و پنج نفر از مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با هماهنگی کارگزار فن بازار این منطقه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

فاطمه غفوری مدیر کارگزاری فن بازار منطقه ای استان قزوین در خصوص این بازدید گفت: این بازدید با هدف انتقال فناوری صورت گرفت و تلاش ما برای برقراری ارتباط بین صنایع استان و پارک فناوری پردیس موفق بود.

وی تصریح کرد: شرکت های فناور در پارک فناوری پردیس به عنوان عرضه کنندگان فناوری می توانند به توسعه صنعت در سطح استان ها کمک کنند ما وظیفه داریم تا واحدهای صنعتی را با ظرفیت های پارک و حمایت های فن بازار آشنا کنیم که از طریق این بازدیدها صنایع می توانند با اعلام نیازها و تقاضاهای فناوری خود، تولیدکنندگان را شناسایی و نیازهای فناورانه خود را برطرف کنند.

غفوری توضیح داد: در جریان این بازدید در سه صنعت قطعات خودرو، محصولات شیمایی و صنایع غذایی توانستیم نیازسنجی کنیم و محصولات مورد نیاز صنایع استان را در پارک بیابیم که در آینده منجر به انتقال فناوری و شکلگیری رابطه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir