رویـدادهـا

بازدید نمایندگان وزارت علوم فیلیپین از پارک فناوری پردیس

بازدید نمایندگان وزارت علوم فیلیپین از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید


نمایندگان وزارت علوم فیلیپین ضمن بازدید از پارك فناوري پرديس، با شرکت‌های مستقر در این پارک و پروژه‌های ملی و بین‌المللی موجود با رویکرد تبیین همکاری‌های آتی، آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امین‌رضا خالقیان مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس، ضمن معرفی پارک و شرکت‌های مستقر گفت: به استثنای ساختمان دولتی پارک، مابقی زمین‌های پارک فناوری پردیس، در اختیار بخش خصوصی بوده و در حال حاضر 250 شرکت همراه با 4500 نفر نیروی انسانی متخصص در این پارک مشغول به فعالیت می‌باشند.

خالقیان با اشاره به اینکه یکی از مزایای برجسته‌ی استقرار شرکت‌ها در این مجموعه بهره‌مندی از معافیتی بیست‌ساله است، خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباطات سازنده جهت تعاملات بین‌المللی، از جمله نیازمندی‌های شرکت‌های پارک فناوری پردیس است که از طریق بازدید هیأت‌های بین‌المللی و حضور در نمایشگاه‌های برون‌مرزی و همچنین همکاری با سازمان‌هایی نظیر یونیسف و یونسکو، امکان‌پذیر خواهد شد.

وی گفت: دولت و برخی از دانشگاه‌های ایران چون دانشگاه صنعتی شریف از مؤسسان این مجموعه به شمار آمده و پارک فناوری پردیس ضمن تبیین پروژه‌های همکاری با محیط‌های علمی و دانشگاهی کشور نسبت به جذب متخصصان دانشگاهی و همچنین فراهم‌آوردن محیط و تجهیزات مساعد جهت انجام پروژه‌های دانشجویی اقدامات لازم را صورت می‌دهد.

همچنين معاون وزير علوم و فناوري جمهوري فيليپين ضمن تشكر از فراهم‌شدن فرصت بازديد از پارك، آشنايي با مدل ايجاد و توسعه پارك بعنوان مهمترين پارك فناوري خاورميانه را فرصتي مغتنم دانست و ابراز اميدواري كرد بتواند با تعريف همكاري‌هاي آتي، مجموعه‌اي مشابه را در كشور خود ايجاد نمايد.

شايان ذكر است بازدید نمایندگان وزارت علوم فیلیپین که به رياست معاون پژوهشي وزير علوم و فناوري آن كشور صورت پذيرفت، با بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي فناورانه كشور، پایان یافت.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir