رویـدادهـا

برترین شرکت‌های پارک فناوری پردیس در سال 97 معرفی شدند

برترین شرکت‌های پارک فناوری پردیس در سال 97 معرفی شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس، صبح امروز طی هفدهمین اجلاس سالیانه پارک، برگزیدگان خود را معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، صبح امروز طی هفدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، برگزیدگان جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معرفی شده و از آنان تقدیر به عمل آمد.
جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس که به سنجش عملکرد یک ساله شرکت‌های عضو پارک می‌­پردازد، ده ساله شد. امسال هم مطابق سیاق ده ساله گذشته، عملکرد یک ساله شرکت ­های عضو در هفت سرفصل تخصصی و حوزه مسئولیت اجتماعی سنجیده شد. جمع­ آوری اطلاعات شرکت ­ها از اواخر بهار گذشته آغاز و طی دوماه گذشته، ارزیابی به دو صورت کمی و کیفی، صورت گرفت. حاصل این فرآیندِ چند ماهه، انتخاب 12 شرکت برتر است. از میان 12شرکت ذکر شده، 10 شرکت از میان مستقرین در پارک و 2 شرکت از میان شرکت ­های عضو مرکز رشد انتخاب شدند. شرح برگزیدگان این دوره از جشنواره شرکت­ های برتر، به شرح زیر است.

شرکت­ های برتر از میان مستقرین در پارک فناوری پردیس
شرکت «پویش دارو» در حوزه «صادرات محصولانه فناورانه» برگزیده شد. این شرکت توانسته است به کشورهای عراق و پاکستان داروهای بیولوژیک صادر کند.
شرکت «مشاوران انرژی تهران» در حوزه «همکاری با طرف ­های خارجی» انتخاب شد. این شرکت در پروژه ­های مطالعاتی میادین نفت و گاز با کشورهای هلند، دانمارک، بریتانیا و صربستان، همکاری کرده است.
شرکت «دانش­ بنیان تکوین» در حوزه «همکاری با دانشگاه­ ها و مراکز پژوهشی داخلی» برگزیده شد. این شرکت در «ساخت و تولید تروکار لاپاروسکوپی» «تعریف و پیشبرد پروژه‌های علمی پژوهشی در حوزه سرطان و درمان ناباروری» و «همکاری در زمینه امکانات، آزمایشگاه و تجهیزات کارگاهی» با دانشگاه شهید بهشتی، همکاری داشته است.
شرکت «فنی و مهندسی سنابرق توان» با 318 درصد افزایش ارزش دارایی و 950 درصد افزایش درآمد، در حوزه «توسعه اقتصادی» به عنوان شرکت برتر معرفی شد.
شرکت « فرآیند بنیان معماری» به دلیل انعقاد تفاهم­نامه همکاری تخصصی با چندین شرکت عضو پارک و ارائه خدمات به آنها، در حوزه «هم‌افزایی داخلی پارک» انتخاب شد.
شرکت «مهندسی توسعه سازان امید یکتا» در حوزه «تولید و توسعه فناوری» برگزیده شد. این شرکت طی سال گذشته 3 محصول جدید در حوزه فناوری مکاترونیک و مخابرات ارائه و یک محصول خود را در همین حوزه ارتقا داده است.
شرکت «فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان» به عنوان «فناور برتر» شناخته شد. هر ساله یک شرکت که موفق به رشد متوازن کسب و کار خود در هر هفت سرفصل مذکور شده است، به عنوان شرکت فناور برتر انتخاب می ­شود.
«صندوق توسعه فناوری­‌های نوین» هم به دلیل «صدور 80 فقره ضمانت­نامه برای 50 شرکت»، «مشارکت مدنی با 3 شرکت به ارزش 136 میلیارد ریال» و «ارائه 120 میلیاد ریال تسهیلات به 40 شرکت پارک» به عنوان «برترین واحد ارائه دهنده خدمات تخصصی فناوری» شناخته شد.
گروه «پارسان لین» به عنوان «پیشگام نیکوکاری در ایفای مسئولیت اجتماعی منظقه‌ای»، به دلیل حمایت‌های عام‌المنفعه در منطقه پردیس، درختکاری و ... برگزیده شد.
شرکت «سامانه آموزه‌های جوانه‌ها (سراج) فن‌آموز» به عنوان «پیشگام نیکوکاری در توسعه علم و فناوری» به دلیل اقدامات ترویجی در توسعه علم و فناوری و طراحی و اجرای دوره سوم مسابقه دانش آموزی نور که نتیجه آن تولید 1500 فیلم علمی توسط دانش آموزان بود، انتخاب شد.

شرکت ­های برتر مرکز رشد
شرکت «شرکت بیناب سنجش دماوند» به عنوان «بهترین شرکت در حوزه رشد متوازن و همه جانبه» یا به عبارتی «شرکت نوآور برتر» از میان شرکت­ های مرکز رشد، با مجموعه 75 امتیاز از 100 برگزیده شد. «داشتن زیرساخت­‌های سازمانی، مالی و اداری مناسب برای یک شرکت موفق»، «توجه مناسب به نیروی انسانی و رشد مهارتی نیروی انسانی»، «بهره‌­مندی از زیرساخت‌­های ارتباط با مشتری و توسعه بازار» و «عقد دو قرارداد پژوهشی با پارک فناوری پردیس به نمایندگی از شرکت ملی گاز و موافقت نامه با ستاد لیزر(معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری)» از دلایل برگزیده شدن این شرکت است.
شرکت «فیدار لیان آروند»نیز به دلیل «ثبت یک اختراع مرتبط با ایده محوری» و «بهره‌­مندی از زیرساخت مناسب برنامه ­ریزی و کنترل پروژه»، در حوزه «توسعه اقتصادی و کسب بازار»، به عنوان شرکت برتر مرکز رشد معرفی شد.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir