رویـدادهـا

برگزاری دومین تور خانوادگی کارکنان پارک فناوری پردیس

برگزاری دومین تور خانوادگی کارکنان پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

دومین تور خانوادگی کارکنان پارک فناوری پردیس، ویژه کارکنان شاغل در «ستاد» و «شرکت های عضو» پارک فناوری پردیس» برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دومین تور خانوادگی کارکنان پارک فناوری پردیس، همزمان با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س)، طی روزهای 13 و 14 تیرماه و به مقصد قم و جمکران برگزار می‌شود.
این تور که به صورت خود جوش و به همت گروه «خادمین کریمه» اجرایی می‌شود، شامل زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س)، بازدید از موزه حرم مطهر، صرف شام، اسکان در مجتمع رفاهی یاوران مهدی (جمکران)، حضور در مراسم‌های مسجد مقدس جمکران، برگزاری برنامه های فرهنگی برای خانواده ها به همراه اعطای جوایز، صرف صبحانه در جوار مسجد مقدس جمکران و اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان است.
تمامی کارکنان شاغل در «ستاد» و «شرکت های عضو» پارک فناوری پردیس به همراه خانواده‌شان، می توانند در این تور ثبت نام کنند.
علاقه‌‌مندان به شرکت در این برنامه،‌ تا 6 تیرماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی https://evand.com/events/pardisfamilytour98 مراجعه و ثبت نام نمایند.
کارکنان شاغل در پارک فناوری پردیس، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تور، می‌توانند با شماره 76250250 داخلی 4371 تماس حاصل کنند.
گفتنی است کلیه شرکت کنندگان، در بازه زمانیِ برگزاری این برنامه، تحت پوشش بیمه حوادث بیمه دانا قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir