رویـدادهـا

برگزاری «رویداد سرمایه پذیری هوشمند» برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا

برگزاری «رویداد سرمایه پذیری هوشمند» برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا

با دیگران به اشتراک بگذارید

«رویداد سرمایه پذیری هوشمند» برای شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مرکز فن بازار ملی ایران با طرح احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری فناورانه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، یکی از برنامه‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد یک آلبوم از طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه به سرمایه‌گذارانی است که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری را دارند. در این راستا پس از انتشار فراخوان دريافت طرح‌هاي سرمايه‌گذاري، با احصای 100 طرح آماده سرمایه‌گذاری فناورانه و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا اين پروژه شروع مي‌شود.

در فاز نخست این برنامه، شرکت‌های دانش‌بنیان در 3 حوزه «سخت افزارهای رایانه‌ای، برق قدرت، الکترونیک، کنترل و مخابرات»، «وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی» و «داروهای پیشرفته» مخاطب هستند و تلاش خواهد شد طرح­های آماده سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها احصا، استانداردسازی و آماده ارائه به سرمایه گذار شود.

در گام بعدی، از طریق رویدادها و برنامه های مختلف، این طرح‌ها به سرمایه‌گذاران علاقمند به ورود به حوزه فناوری و نوآوری ارائه شده و زمینه سرمایه‌گذاری روی این طرح‌ها فراهم خواهد شد.

برای آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا با این برنامه و آماده سازی ایشان برای تدوین و ارسال طرح­هایشان، نشستی در روز 5شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 8 تا 12 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد و طی آن بایسته‌های ورود به این برنامه و مراحل مختلف آن تشریح خواهد شد.

دو رویکرد کلی برای تأمین مالی در شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد که یکی استقراض و اخذ تسهیلات از بانک‌ها، صندوق‌ها و ... است و رویکرد دوم، جذب سرمایه در قالب مشارکت‌های مدنی و حقوقی است. در حال حاضر رویکرد اول غالب است و تلاش ما این است که سرمایه های موجود در کشور را به سمت فضای دانش‌بنیان و نوآوری سوق دهیم و این برنامه یکی از اقدامات در این راستاست.

شرکت‌های دانش‌بنیان نوپای فعال در 3 حوزه یاد شده می‌توانند برای شرکت در این رویداد با شماره های 76251224 و 88546614 تماس حاصل نمایند یا از طریق لینک زیر ثبت نام کنند:

https://evand.com/events/fan-bazar

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir