رویـدادهـا

برگزاری سومین رویداد مدرسه‌ی کارآفرینی در پارک فناوری پردیس

برگزاری سومین رویداد مدرسه‌ی کارآفرینی در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید



سومین رویداد مدرسه‌ی کارآفرینی پروتون با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری و حضور دانش‌آموزان مدارس نخبگان علامه طباطبایی و پیام علم تهران از 21 لغایت 23 فروردین‌ماه جاری در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سید داود متولی، کارشناس مرکز شتابدهی نوآوری در رابطه با برگزاری این رویداد سه‌روزه گفت: سومین رویداد مدرسه‌ی کارآفرینی که ازجمله رویدادهای آموزشی_ترویجی است، همراه با بازدید از مرکز فن آموز و امکان آشنایی نزدیک دانش‌آموزان با اصطلاحاتی چون استارت‌آپ، مفاهیم کسب‌وکار، لمس فناوری و شرکت‌های بلوغ‌یافته را در یک محیط توأمان فراهم خواهد کرد.

وی افزود: رویدادهای آموزشی_ترویجی بهترین مدل رویدادهای کارآفرینی به شمار می‌روند که در طی آن دانش‌آموزان به فرصت آموزش مباحث کارآفرینی، نحوه‌ی ارائه‌ی مدل کسب‌وکار، شناخت بازار و مسائلی از این قبیل دست‌یافته و ضمن آن فرهنگ کارآفرینی نیز ترویج می‌یابد.

متولی گفت: در رویدادهای مدرسه‌ی کارآفرینی که طی سه روز برگزار می‌شود، دانش‌آموزان به ارائه‌ی ایده، تیم‌سازی و پردازش ایده‌های خود با هدایت منتورها پرداخته و درنهایت کلیه‌ی ایده‌ها جهت شناسایی برترین‌ها مورد داوری قرار می‌گیرند.

کارشناس مرکز شتابدهی نوآوری خاطرنشان کرد: رویداد اخیر با حمایت مجموعه‌ی کارآفرینی پروتون که ازجمله برگزارکنندگان شناخته‌شده‌ی رویدادهای کارآفرینی است، برگزار و 68 دانش‌آموز دختر مقاطع اول و دوم متوسطه از دو دبیرستان نخبگان علامه طباطبایی و پیام علم شهر تهران در قالب 10 تیم به طرح ایده‌های خود پرداختند.

متولی ضمن اشاره به اینکه رویدادهای مدرسه‌ی کارآفرینی قابلیت تضمین آینده‌ی شغلی دانش‌آموزان پیش از ورود به مقاطع دانشگاهی را فراهم خواهند نمود، در رابطه با نتایج این رویداد گفت: سه تیم سولیک، ماهی قرمز و G-Max به‌عنوان تیم‌های برتر این رویداد شناخته شدند که در همین راستا، تیم‌ ماهی قرمز موفق جذب سرمایه برای طرح خود شد.

شایان‌ذکر است چهارمین رویداد مدرسه‌ی کارآفرینی نیز در این هفته برگزار و تیم‌های شرکت‌کننده در تاریخ 27 فروردین‌ماه جاری در پارک فناوری پردیس مورد داروی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir