رویـدادهـا

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک برگزار می شود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک 25الی 28آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک پردیس این نمایشگاه که با عنوان الکامپ معروف است مهمترین رویداد فناوری اطلاعات ایران به شمار می آید. الکامپ منبع غنی ایده های بدیع و دستاوردهای جدید است و در طول 4روز جمع بزرگی از فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، خریداران، فروشندگان، سازمان های بازرگانی، و رسانه ها را گرد هم می آورد.

پارک فناوری پردیس هم مانند سال های گذشته حضور چشمگیری در این نمایشگاه خواهد داشت، 11شرکت: آسان پرداخت پرشین، الوین، تاراکسا علم و صنعت، سپناتک، توان پژوهان فناور پاسارگاد، ریزپرداز الکترونیک گنجینه، سپید افرا، صنایع الکترونیک فاران، صندوق توسعه فناوری های نوین، فناوری نوین مرصاد فاطر و نوسا از جمله شرکت های عضو پارک هستند که با حمایت پارک در این نمایشگاه حاضر شده اند. همچنین بخش های ستادی پارک مانند مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز رشد فناوری نخبگان هم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه که بستر مناسبی برای معرفی دستاوردهای شرکت های این حوزه به شمار می آید علاوه بر معرفی محصول و خدمات به بازار داخلی به سبب حضور شرکت ها و بازدیدکنندگان بین المللی، امکان صادرات کالاهای داخلی را تسهیل می بخشد.

قابل توجه است که بیش از 25 شرکت از کشورهای مختلفی مانند چین، امارات، فرانسه، آلمان، ترکیه، روسیه، هند، تایوان و ایتالیا هم در این نمایشگاه حضور دارند.



ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir