رویـدادهـا

تقدیر از خدمات شایسته دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی دی-هشت

تقدیر از خدمات شایسته دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی دی-هشت

با دیگران به اشتراک بگذارید

در مراسم افتتاحیه نشست سرمایه گذاری فناوری دی-هشت که به همت مرکز فن بازار ملی ایران به عنوان دبیرخانه شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت (D-8 TTEN) در پارک فناوری پردیس برگزار شد، از زحمات 5 ساله دبیر کل سازمان دی-هشت قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، آقای دکتر علی محمد موسوی که از سال 2012 به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دبیرکل این سازمان را بر عهده داشته، در پایان سال 2017 و پس از 5 سال اداره این سازمان بین المللی، توسط دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم افتتاحیه این نشست، که روز دوشنبه 13 آذرماه در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار شد، دکتر ستاری با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از آقای دکتر موسوی به ویژه درخصوص راه اندازی و تأسیس شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت که دبیرخانه آن به ج.ا. ایران اعطا شده است، تشکر نمود.

در متن تقدیرنامه ایشان آمده است:
« با عنایت به خدمات شایسته و تلاش وافر جنابعالی در جایگاه دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی دی-هشت در جهت کمک به توسعه همکاری‌های اقتصادی مبتنی بر فناوری بین کشورهای عضو و نیز همکاری و همراهی موثرتان طی سالهای اخیر در ایجاد، تقویت و هدایت برنامه‌های شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای دی-هشت موسوم به D-8 TTEN، بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از جنابعالی اعلام می‌دارم.
بی شک با تلاش همکاران من در دبیرخانه این شبکه در پارک فناوری پردیس این درخت نونهال در آینده ای نزدیک به ثمر خواهد نشست و کشورهای اسلامی عضو این گروه شاهد افزایش همکاری ها و تبادلات فناوری و نوآوری خواهند بود. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.»

خاطرنشان می سازد پس از اتمام این دوره 5 ساله، دبیرکل سازمان همکاری¬های اقتصادی دی-هشت به کشور مالزی واگذار خواهد شد. گروه دی-هشت شامل کشورهای اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، ایران، ترکیه، مصر و نیجریه است.

نشست سرمایه گذاری فناوری TIM 2017 به همت دبیرخانه D-8 TTEN طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 13 و 14 آذرماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir