رویـدادهـا

جشن استقرار توسن تجهيز در پارك فناوري پرديس برگزار شد

جشن استقرار توسن تجهيز در پارك فناوري پرديس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

شركت مهندسي پزشكي توسن تجهيز كه از سال 1377 فعاليت خود را در زمينه توليد تجهيزات بيمارستاني و پزشكي آغاز كرده و در زمينه كاهش عفونت‌هاي بيمارستاني و رعايت بهداشت در مراكر درماني چندين دستگاه شوينده و ضدعفوني كننده را براي اولين بار در ايران اختراع و توليد نموده است.

به گزارش روابط عمومي پارك فناوري پرديس، اين شركت به تازگي در پارك مستقر شده و جشن استقرار خود را با حضور مديران و مسئولين سازمان‌هاي مرتبط با حوزه تجهيزات پزشكي كشور، مديران پارك فناوري پرديس و خانواده‌ كاركنان شركت در مركز همايش‌هاي پارك فناوري پرديس برگزار نمود.

در اين مراسم، دكتر بيگدلي،‌ مدير اداره‌كل تجهيزات پزشكي كشور ضمن تبريك دهه فجردرخصوص فعاليت‌هاي شركت توسن تجهيز گفت: محصولات اين شركت در جهت كنترل عفونت‌ها بيمارستاني و كاهش مرگ و مير در اين حوزه كمك زيادي به جامعه درماني كشور كرده است.

بيگدلي ضمن تقدير از اخلاق حرفه‌اي در كار به ميزان اهميت اين مقوله براي توليدكنندگان كشور اشاره كرد و افزود: در حال حاضر سالانه بيش از 750 ميليون دلار در بخش تجهيزات پزشكي گردش مالي وجود دارد كه معرف اهميت اين بخش و توجه بيش از پيش به آن است.

مدير اداره كل تجهيزات پزشكي كشور بر لزوم توجه به صادرات تجهيزات پزشكي اشاره كرد و افزود: حركت به سمت توليد جهاني و ورود به بازارهاي بين‌المللي بايد يكي از مهمترين اهداف توليد كننده‌ها باشد. مساله‌اي كه كمتر به آن توجه شده به گونه اي كه با وجود نزديك به 450 توليدكننده تجهيزات پزشكي در كشور تنها 40 شركت محصولات صادراتي دارند.

مهندس افشین صدرآبادي، مديرعامل شركت مهندسي پزشكي توسن تجهيز در ادامه ضمن خيرمقدم به مسئولين و ميهمانان، از مديران و تاثيرگذاران شركت توسن تجهيز تقدير به عمل آورد.

بازديد از قسمت‌هاي مختلف تحقيق و توسعه ساختمان شركت توسن تجهيز پايان بخش اين برنامه بود.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir