رویـدادهـا

حضور پررنگ فرانسه در نمایشگاه فناوري و نوآوري اینوتکس 2017

حضور پررنگ فرانسه در نمایشگاه فناوري و نوآوري اینوتکس 2017

با دیگران به اشتراک بگذارید



فرانسه به عنوان یکی از کشورهای موفق در زمینه نوآوری و فناوری در دنیا شناخته می شود، وزیر اقتصاد این کشور بازدیدی از پارک فناوری پردیس به منظور همکاری بیشتر شرکت های عضو پارک با شرکت های فرانسوی به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس در این بازدید علاوه بر وزیر اقتصاد فرانسه، رايزن بازرگاني و سفیر این کشور در ایران هم حضور داشتند.

در جریان این بازدید که با هدف معرفی پارک و شرکت های عضو پارک صورت گرفت ميشل ساپن وزیر اقتصاد فرانسه از پذیرش بازدید خود از سوی پارک تشکر و قدرانی کرد و گفت: پیش از این سفیر ما از فعالیت های پارک فناوری پردیس و شرکت های موفق حاضر در این مجموعه صحبت کرده بودند اما بازدید حضوری از این مجموعه از برنامه های مهم ما بود تا هرچه بیشتر با شما و موفقیت هایتان از نزدیک آشنا شویم.

وزیر اقتصاد فرانسه همچنین در ارتباط با همکاری با شرکت های عضو پارک فناوری پردیس افزود: حوزه‌هايي كه شما در آنها فعاليت داريد، حوزه‌هاي بسيار مهمي هستند. شركت‌هاي مختلفي در اين حوزه‌ها در ابعاد شركت‌هاي متوسط و استارت‌آپي در فرانسه وجود دارند و ظرفيت‌هاي خوبي براي ايجاد همكاري موجود است.

همچنین میشل ساپن از حضور پررنگ شرکت های فرانسوی در نمایشگاه اینوتکس خبر داد و گفت: ما سال آینده در نمايشگاه اينوتكس حضور خواهيم داشت.




ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir