رویـدادهـا

صندوق توسعه فناوری‌های نوین به عنوان بازوی مالی شرکت‌های دانش بنیان، فناور و استارت‌آپ‌ها

در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2022 حضور می‌یابد

در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2022 حضور می‌یابد

با دیگران به اشتراک بگذارید

صندوق توسعه فناوری‌های نوین به عنوان بازوی مالی شرکت‌های دانش بنیان، فناور و استارت‌آپ‌ها در راستای تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های برتر آنها، در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس حضور می‌یابد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از روابط‌عمومی صندوق توسعه فناوری‌های نوین؛ هدف از حضور این صندوق در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس مانند ادوار گذشته، رصد و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، طرح‌ها و ایده‌های استارت‌آپی در راستای دستیابی به توسعه، رشد و شکوفایی آن‌ها خواهد بود. همچنین شبکه سازی و هم‌افزایی بیشتر با بانک‌ها و سایر نهادهای مالی از دیگر اهداف حضور این نهاد مالی در اینوتکس سال جاری است.

امضای تفاهم نامه همکاری با بانک‌ها و شرکت‌های تامین مالی جمعی در جهت هم افزایی و گسترش تعاملات فی‌مابین، رصد فرصت‌های سرمایه ‌گذاری و مشارکت، برگزاری کارگاه‌های آشنایی با ابزارهای مالی صندوق و ... از برنامه‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس عنوان شده است.

این صندوق که رسالت تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و فناور را برای تجاری سازی، رونق و توسعه بازار بر عهده دارد، در طی روزهای برگزاری اینوتکس در غرفه شماره .... پذیرای مخاطبان خود برای معرفی خدمات و مشاوره خواهد بود.

اینوتکس یازدهم؛ پُل نوآوران و سرمایه گذاران

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(INOTEX 2022) که هرساله در راستای پشتیبانی و ظرفیت سازی برای تولید دانش و محصول ایرانی و تجاری سازی آنها با حضور جمع کثیری از شرکت های دانش بنیان و فناور کشور در پارک فناوری پردیس برگزار می شود، بزرگترین گردهمایی فعالان این حوزه است.

اینوتکس یازدهم نیز که همزمان با نامگذاری سال « سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توسط مقام معظم رهبری برگزار می شود، اهدافی همچون افزایش مشارکت و همکاری میان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی و فناوران خارجی، جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شبکه سازی میان بازیگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری را دنبال می کند.

شایان ذکر است که یکی از مهمترین بخش های این نمایشگاه رقابت شرکت های نوپا و استارتاپ‌ها برای جذب سرمایه است؛ این مهم که در قالب برنامه‌هایی همچون "اینوتکس پیج" و "کافه سرمایه اینوتکس" برگزار می شود، ضمن رقابت شرکت ها، امکان مذاکره برای جذب سرمایه برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها را فراهم می سازد.

این نمایشگاه با حضور بیش از 400 شرکت کننده از میان استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز نوآوری، خانه‎‌های خلاق و نوآوری، پارک‌های علم و فناوری، صندوق‌های پژوهش و فناوری، بانک‌ها و برگزارکنندگان رویدادهای کار آفرینی از 20 تا 23 اردیبهشت سال جاری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir