رویـدادهـا

دوره آموزشی ارائه به سرمایه گذاران برگزار شد

دوره آموزشی ارائه به سرمایه گذاران برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید


دوره آموزشی سه روزه برای آماده سازی مخترعین منتخب فستیوال صنعت مواد غذایی برای ارائه نوآوری خود به سرمایه‌گذاران توسط فن بازار ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اعلام این خبر افزود: در فستیوال‌های نوآوری که هر بار در یک حوزه تخصصی و کاربردی برگزار می‌شود، نوآوری‌های آن حوزه تخصصی فراخوان شده و نوآوری‌های منتخب در روز فستیوال برای مخاطبان که سرمایه‌گذاران و صنعتگران آن حوزه تخصصی هستند ارائه می‌شود و زمینه برای برگزاری جلسات دوجانبه نوآور و سرمایه‌گذار فراهم می‌شود.

در فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی بیش از 120 طرح و اختراع تقاضای عرضه داشته‌اند که در چند مرحله ارزیابی و انتخاب، 16 اختراع انتخاب شدند و پس از این دوره آموزشی 10 طرح منتخب از این 16 طرح در روز فستیوال برای سرمایه‌گذاران ارائه حضوری خواهند داشت. اطلاعات سایر طرح‌ها و اختراعات نیز در قالب کتابچه سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

قنبرپور با اشاره به اهمیت نحوه ارائه به سرمایه‌گذاران افزود: با حضور مخترعینی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان در دوره آموزشی سه روزه فستیوال صنعت مواد غذایی، به صورت فشرده نحوه ارائه به سرمایه گذاران آموزش داده شد.

خاطرنشان می‌سازد فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی یکشنبه 19 دی‌ماه از ساعت 13:30 در محل انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور واقع در شهرک غرب برگزار می‌شود
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir