رویـدادهـا

دومین دوره ثبت نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی آغاز شد

دومین دوره ثبت نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی آغاز شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دومین دوره ثبت نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک با اعلام این خبر افزود: با هدف حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران و هماهنگی به عمل آمده با بیمه دانا، پوشش جامع خدمات درمانی فناوران سراسر کشور تدوین شده است.

خالقیان با بیان اینکه با انعقاد قراداد تجميعي، نرخ حق بيمه از طريق اين طرح در مقايسه با ساير بيمه‌هاي درمان که براي شرکت‌ها ارائه مي‌شود به ميزان قابل توجهي کاهش يافته گفت: در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی شامل دندانپزشکی، بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، زایمان، انواع آزمایش، پاتولوژی، فیزیوتراپی، نوار قلب، درمان نازایی، خرید عینک، ناهنجاری‌های جنین و ... تحت پوشش قرار دارند.

وی گفت: هر شرکت می‌تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام وقت خود و اعضای خانواده شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه شده اصلی) را ثبت نام نماید. مضاف بر اینکه افراد با داشتن بیمه‌گر پایه (تامین اجتماعی یا خدمات درمانی) نیز می‌توانند اقدام به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی نمایند.

خالقیان با اشاره به اصلي‌ترين ويژگي اين طرح که همان نداشتن محدوديت تعداد پرسنل براي شرکت‌هاي طرف قرارداد است افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان پس از ثبت نام درwww.tinet.ir   می‌توانند به صورت برخط تقاضای ثبت نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌ داشته باشند.

مهلت ثبت نام پوشش خدمات بیمه تکمیلی تا تاریخ 97/02/15 بوده و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارک فناوری پردیس یا شبکه نوآوری تهران مراجعه نمایند.


پوستر به صورت تصویر

پوستر به صورت PDF



ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir