رویـدادهـا

رقابت استارت‌آپ‌های 6 شهر

رقابت استارت‌آپ‌های 6 شهر

با دیگران به اشتراک بگذارید

 


 

رقابت استارت‌آپ‌ها با حضور داوران و سرمایه‌گذاران، یکی از جذابیت‌های همیشگی نمایشگاه‌های فناوری و نوآوری در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اینوتکس‌پیچ ازجمله رویدادهای جانبی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2019)) است که از تاریخ 19 فروردین تا 8 اردیبهشت‌ماه سال 98 و باهدف معرفی ایده‌ها و استارت‌آپ‌‌‌های برتر شهرهای مختلف کشور صورت می‌گیرد.

این دوره رقابت‌ها در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده در شش شهر یزد، بندرعباس، رشت، تهران، بیرجند و کرمانشاه برگزارشده وبرترین‌های هر شهر، ضمن راه‌یابی به مرحله‌ی پایانی این رقابت‌ها و دریافت کمک‌هزینه‌ی سفر، فضای‌ رایگانی را نیز در نمایشگاه اینوتکس دریافت خواهند نمود.

مرحله‌ی پایانی اینوتکس‌پیچ هم‌زمان با هشتمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) و با حضور استارت‌آپ‌های منتخب استانی و بین‌المللی برگزار خواهد شد استارت‌آپ‌هایی که در مرحله‌ی پایانی حائز رتبه‌های اول تا سوم شوند ضمن دریافت جوایز نقدی، کمک‌هزینه‌ی حضور در نمایشگاه GITEX دبی را نیز دریافت خواهند نمود.

شایان‌ذکر است دبیرخانه‌ی نمایشگاه اینوتکس ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهند‌‌ه‌ها و علاقه‌مندان؛ جهت شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری بر ایده‌های منتخب ازطریق تارنمای www.inotexpitch.ir نیز شاهد حضور و ثبت‌نام صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها خواهد بود

 

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir