رویـدادهـا

رویداد توانمندسازی کارآفرینان و فناوران افتتاح شد

رویداد توانمندسازی کارآفرینان و فناوران افتتاح شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین رویداد حضوری طرح توانمندسازی کارآفرینان و فناوران (تیکاف) توسط پارک فناوری پردیس با حمایت بنیاد ملی نخبگان و شبکه نوآوری تهران از اول اسفند ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این طرح که 90 مخترع و نوآور از 20 استان کشور در آن شرکت کرده‌اند؛ تلاش می‌شود با رویکرد توانمندسازی با استفاده از آموزش، مشاوره، شبکه‌سازی و انگیزش زمینه لازم برای تجاری‌سازی و ورود محصولات مبتنی بر اختراعات نوآوران حاضر در این رویداد به بازار تسهیل شود.

. در طرح تیکاف که حدودا طی 6 ماه اجرا خواهد شد؛ دو رویداد حضوری با محتوای آموزش، مشاوره، شبکه‌سازی و شناخت اکوسیستم فناوری کشور پیش بینی شده است که اولین رویداد از  امروز در محل پارک فناوری پردیس به مدت سه روز در حال برگزاری است.

 

در تیکاف، شرکت‌کنندگان با دسترسی به ابزارهای؛ آموزش، مشاوره تخصصی با خبرگان تجاری‌سازی، پشتیبانی مستمر، ضمن به دست آوردن مهارت‌های عمومی تجاری‌سازی، طراحی مدل کسب و کار و تدوین طرح کار و کسب درون زا، آمادگی لازم برای جذب منابع مالی و ارائه به سرمایه گذاران را پیدا می‌کنند.

اسکویی مدیر اجرایی طرح تیکاف در شروع مراسم از اهداف برگزاری این رویداد چنین گفت: هدف از این طرح، تسهیل قسمتی از مسیر تجاری‌سازی طرح و اختراع افرادی است که دغدغه تولید ثروت و ایجاد کسب و کار پایدار از اختراع خود را دارند.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های  شخصیت‌شناسی و تیم سازی، طراحی مدل کسب و کار، تدوین طرح کسب و کار، تامین مالی و سرمایه‌گذاری و مبانی حسابداری و بیمه مالیات از جمله کارگاه های این رویداد است.

مدیر اجرایی این رویداد نوید ارائه مشاوره های تخصصی و عمومی و استفاده از نظرات کارشناسان در کنار تجربه های افراد موفق حاضر در پارک فناوری پردیس را به شرکت کنندگان داد.

شایان ذکر است اولین دوره این طرح با عنوان ترنج در سال‌های 95 و 96 با حضور حدود 100 مخترع در این پارک برگزار شده بود.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir