رویـدادهـا

زمستان سرد پارک فناوری پردیس با ضیافت چای گرم شد

زمستان سرد پارک فناوری پردیس با ضیافت چای گرم شد

با دیگران به اشتراک بگذارید


برنامه ضیافت چای به میزبانی پارک فناوری پردیس با حضور بیش از 100 نفر از مدیران شرکت ها و اعضای ستادی پارک فناوری پردیس به منظور ایجاد ارتباط دوستانه و به وجود آمدن زمینه‌های تعامل و هم‌افزایی میان واحدهای فناور در مجتمع تجاري‌سازي و فن بازار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي پارك فناوري پرديس، در این مراسم که با حضور مديران عامل شرکت‌های عضو پارک، برخی مدیران داخلی شرکت‌ها و مديران و كارشناسان ستادی پارك برگزار شد مدعوين در فضایی دوستانه و به دور از تشریفات رسمی با هم آشنا شدند.

پارک فناوری پردیس با برگزاری ضیافت‌های چای به صورت فصلی، سعی در برقرای ارتباط دوستانه و شبکه‌سازی بیشتر به منظور تعامل و همکاری بین شرکت‌های پارک را دارد. در جریان این رویدادها که در ابتدای هر فصل برگزار می‌شود تدارکات لازم برای معرفی هرچه بهتر شرکت ها و فعالیت هایشان امکان پذیر است و شرکت ها با حضور در این ضیافت هر فصل خود را با تجدید دیدار آغاز می کنند.

پاسخ به سوالات شرکت ها در حین مراسم

همچنین یکی از بخش‌های جذاب این مراسم حضور چند نفر از اعضای شرکت سنجش فناوری خاورمیانه در گوشه‌ای از سالن بود که با هدف رفع نیازهای ارزیابی و امکان‌سنجی طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در این مراسم نقش آفرینی می‌کردند.

چند سالي است كه از آغاز فعاليت شرکت سنجش با حمايت پارک فناوري پرديس، موسسه توسعه فناوري نخبگان و صندوق توسعه فناوري‌هاي نوين گذشته است. اين شركت با حضور در ضيافت چاي خدمات فناوری و حمایت‌هایی که برای شرکت‌های عضو پارك مفید است را تشریح نمود. سنجش با ارائه مشاوره و پاسخگویی به مدیران و حاضرین در مراسم این امکان را فراهم آورده بود تا مدیران شرکت‌ها از خدمات و حمایت‌های پارک مطلع شوند و در صورت داشتن سوال پاسخشان را در طول مراسم بگیرند.

ارتباط نزدیک و صمیمی بین مدیران شرکت‌ها و مدیران پارک

همه مدیران و مسئولینی که در این مراسم دوستانه حضور داشتند از نحوه برگزاری و میزان مفید بودن برنامه اظهار رضایت کردند. اغلب مدیران معتقد بودند حضور در چنین فضای دوستانه و صمیمی با حضور مهندس صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و دیگر مدیران ستادی پارک موجب نزدیکی بیشتر شرکت‌ها به مدیران پارک خواهد شد و همین نزدیکی موجب انگیزه و انرژی بیشتر برای پیشرفت و همکاری بیش از پیش خواهد بود.

یکی از مدیران در این مراسم بیان داشت: حضور مدیران ستادی پارک فناوری در اینگونه فضاها در کنار شرکت‌ها موجب برقراری ارتباط نزدیک‌تر می‌شود و در این صورت راحت‌تر می‌توان مشکلات و مسایل را بیان کرد تا اینکه در پروسه‌های اداری و بروکراسی‌های پیچیده سازمانی مساله‌ای را مطرح کنیم.

مهم‌ترین دستاورد ضیافت، شبکه سازی است

یکی دیگر از مدیران عامل شركت‌هاي عضو درخصوص دستاوردهای اینگونه مراسمات گفت: مهمترین دستاورد اینگونه برنامه‌ها می‌تواند ایجاد شبکه‌ای قوی از افراد متخصص باشد که در یک حوزه کار می‌کنند. مدیران شرکت‌های تازه تأسیس می‌توانند از مدیران کهنه کار و موفق بهره بگیرند و از تجربیات آن ها استفاده کنند.همچنين مديران كم تجربه از روش‌های کار و مسیرهای طی شده توسط مجموعه‌های بزرگ تر در فضایی دوستانه جویا شده و با استفاده از همین روابط آینده کاری خود را بهتر بسازند.

در خلال اين برنامه چند تن از مدیران‌عامل شرکت‌ها برای میزبانی ضیافت‌های بعدی اعلام آمادگی كرده و ابراز داشتند كه بهتر است هر ماه یک ضیافت چاي در پارک برپا شود.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir