رویـدادهـا

به همت شرکت عضو پارک فناوری پردیس انجام شد؛

سرعت بخشیدن به ارتباطات کسب و کارها با مشتریان در سامانه آیوکام و الوکام

سرعت بخشیدن به ارتباطات کسب و کارها با مشتریان در سامانه آیوکام و الوکام

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت مثلث هوشمند نوین ارتباط از شرکت های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس توانسته است با تولید سامانه‌هایی از جمله آیوکام و الوکام، ارتباطات مورد نیاز کسب و کارها برای اتصال به مشتریان‌شان را سرعت بخشد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمدرضا سخاور مدیرعامل شرکت مثلث هوشمند نوین ارتباط از شرکت های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با اشاره به فعالیت این شرکت در راستای هوشمندسازی سازمان‌ها و کسب‌وکارهای خرد و کلان گفت: این شرکت از سال 1395 و با همراهی 4 هم بنیانگذار فعالیت خود را در بستر ارتباطات و فناوری آغاز کرده است.

وی افزود: مرکز تماس ابری ایران در سال 98 و با نام تجاری آیوکام توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شد. این محصول در واقع سامانه‌ای برای مدیریت تمامی کانال‌های ارتباطی میان شرکت ها و مشتریان‌ آنها است.

سخاور گفت: آیوکام بدون نیاز به هرگونه دستگاه تلفن فیزیکی و نصب نرم‌افزار، تماس‌ها را از طریق وب برقرار می‌کند و استفاده‌کنندگان قادر به پاسخ‌گویی تماس‌ها در هر زمان و مکان خواهند بود.

وی همچنین از تولید سامانه الوکام برای برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی آنلاین توسط این شرکت خبر داد و افزود: این سامانه بر اساس نیازهای بومی طراحی و پیاده سازی شده است و طراحی رابط کاربری و پیاده سازی آن بر روی سرورهای داخلی صورت گرفته است.

سخاور گفت: الوکام در واقع سامانه‌ ای بومی برای ارتباط تصویری و صوتی گروهی، در بستر اینترنت به صورت برخط است که در راستای عدالت آموزشی و تسهیل برگزاری جلسات و همایش ها به بهره برداری رسیده است. در واقع سامانه به گونه ای طراحی شده است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا جلسات مجازی را کاملا به صورت تعاملی و با ارتباط پایدار و کیفیت تصویر مطلوب برگزار کنند.

سخاور ادامه داد: این سامانه در حال حاضر در زبان های فارسی، عربی و انگلیسی فعال است و در تلاش هستیم تا با ارتقاء این سامانه، زبان ها و گویش های دیگری هم به آن اضافه کنیم.

وی از مراجعه روزانه بیش از هزار نفر به سامانه الوکام خبر داد و افزود: سازمان ها، مدارس و مراکز آموزشی مختلفی از این سامانه استفاده می کند. همچنین این سامانه به گونه طراحی شده است که شرکت های بورسی و سهامی نیز می توانند مجامع عمومی خود را از طریق الوکام برگزار نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir