رویـدادهـا

با هدف بزرگداشت مقام زن و افزایش روحیه کارکنان

سیزدهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل ارتباطات و بین الملل پارک فناوری پردیس می گوید سیزدهمین دوره مسابقات ورزشی پارک در رشته‌های «فوتبال دستی، دارت و تنیس‌روی‌میز» ویژه بانوان و آقایان، و «اولین دوره مسابقه بدمینتون ویژه بانوان» به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ امین‌رضا خالقیان در این زمینه گفت: کارکنان مرد و زن واحدهای فناور عضو، واحدهای مركز رشد، ستاد، دانشگاه علم و فناوری پردیس و شعب پارک به‌شرط ارائه مدارک موردنظر، اجازه حضور در مسابقات را دارند.
او ادامه داد: امسال همچنین برای نخستین بار، کارکنان مرد می‌توانند همسران خود را برای شرکت در مسابقات بانوان ثبت نام نمایند و داوطلبان تا 30 دی ماه فرصت دارند با دریافت فرم مربوطه برای ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.
خالقیان با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال دستی به‌صورت تیمی (۲ نفره) و باقی مسابقات به‌صورت انفرادی برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم قرعه‌کشی مسابقات پس از پایان مهلت ثبت نام در سالن اجتماعات مركز فناوری سراج برگزار خواهد شد.
به گفته خالقیان پس از تکمیل سقف ثبت‌نام، از متقاضیان جدید ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد. ضمناً در صورت ارائه چند تیم از یك شركت، اولویت ثبت‌نام با شركت‌های بدون تیم می‌باشد و تیم‌ها و نفرات ثبت‌نام‌شده از یك شركت با توافق یكدیگر از مسابقات حذف خواهند شد.
او تاکید کرد: سقف حضور تیم‌ها در مسابقات بدمینتون بانوان، فوتبال دستی و تنیس‌روی‌میز ۳۲ نفر و دارت ۴۸ نفر می‌باشد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir