رویـدادهـا

طرح‌هاي فستيوال صنعت پلاستيك و پليمر

طرح‌هاي فستيوال صنعت پلاستيك و پليمر

با دیگران به اشتراک بگذارید

بعد از اعلام فراخوان فستيوال صنعت پلاستيك و پليمر بيش از 100 اختراع و نوآوري براي عرضه در اين فستيوال ثبت نام نموده‌اند و پس از 2 مرحله ارزیابی، 37 نوآوری به مرحله سوم ارزيابي‌ها وارد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اكبر قنبرپور رييس مركز فن­ بازار ملي ايران ضمن اعلام اين خبر افزود: فستيوال نوآوري‌هاي صنعت پلاستيك و پليمر، نهم اسفندماه سال جاري برگزار مي‌شود. اين برنامه ششمين رويداد در حوزه معارفه نوآوري است كه توسط مرکز فن­بازار ملي ايران و با هدف تجاري‌سازي طرح‌هاي نوآورانه به شيوه فروش، اعطاي ليسانس و يا مشاركت در طرح ، در حوزه‌هاي تخصصي و كاربردي مختلف، برگزار مي شود.

مهندس قنبرپور با اشاره به اينكه فستيوال‌هاي تخصصي نوآوري با هدف كمك به تعامل صاحبان نوآوري با صاحبان سرمايه و صنعتگران طرح‌ريزي شده است افزود: در هر فستيوال نوآوري، طرح‌هاي نوآورانه در يك حوزه تخصصي-كاربردي فراخوان شده و بعد از ارزيابي طرح‌هاي منتخب به صورت ارائه حضوري و باقي طرح‌ها به صورت ارائه در كتابچه نوآوري براي مخاطبين ارائه مي شود.

وي در ادامه اظهار داشت: مخاطبين اين رويداد عمدتاً سرمايه‌گذاران حقيقي و حقوقي، صنعتگران و توليدكنندگان در حوزه تخصصي برگزاري فستيوال مي‌باشند كه علاقمند به سرمايه‌گذاري روي طرح‌هاي نوآورانه ميباشند.

در واقع مركز فن‌بازار ملي ايران به عنوان مرجع تبادلات فناوري كشور قصد دارد ضمن ايجاد فضاي تعامل رودر‌رو ميان صاحبان طرح‌هاي نوآورانه و صنعتگران با استفاده از ظرفيت كارگزاران تبادل فناوري، به توسعه تجاري‌سازي دستاوردهاي صاحبان نوآوري از يك سو و رقابت‌پذيري و رشد توانمندي رقابتي شركت‌هاي توليدي و صنعتي و ايجاد ارزش افزوده از دستاوردهاي علمي/پژوهشي كمك نمايد.

قنبرپور افزود فستيوال نوآوري‌هاي صنعت پلاستيك و پليمر با محوريت طرح‌هاي نوآورانه بخش رنگ و رزين، لاستيك و پلاستيك،‌ روز دوشنبه مورخ 9 اسفند 95 در تهران برگزار مي‌شود.

خاطر نشان می­سازد بازار دارایی فکری با انعقاد تفاهم نامه بین پارک فناوری پردیس و سازمان بورس و اوراق بهادار راه اندازی شده است که از طریق برگزاری فستیوال­های اختراعات، تاکنون 8 معامله به ارزش 56 میلیارد ریال منعقد شده است. علاقمندان می توانند به سایت اینترنتی فستیوال­ها به آدرس www.techfestival.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir