رویـدادهـا

فراخوان ارزیابی و رونمایی محصولات برتر فناورانه شركت‌هاي عضو

فراخوان ارزیابی و رونمایی محصولات برتر فناورانه شركت‌هاي عضو

با دیگران به اشتراک بگذارید

فراخوان حضور در ارزیابی محصولات برتر فناورانه شركت‌هاي عضو پارک فناوری پردیس اعلام شد. رونمایی از این محصولات برتر، در هفدهمین اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس»هر ساله با هدف ارائه گزارش يكساله عملكرد پارك، آگاهي از آخرين اقدامات و دستاوردهاي شركت‌هاي عضو، رونمايي از دستاوردهاي برجسته فناورانه، انتخاب برترين «شركت‌هاي عضو پارك»، «سازمان‌های همکار» و «اشخاص حقوقي همكار» در زمينه‌هاي مختلف برگزار مي‌شود.

‌مطابق سالیان گذشته،‌ این رویداد در شهریور ماه امسال نیز با حضور مديران ارشد شركت‌ها و نمايندگان برخي از سازمان‌هاي دولتي و صنعتي برگزار می‌شود و از آخرين دستاورهاي فناورانه شركت هاي عضو رونمايي می‌شود.

طي این فراخوان از شركت‌هاي متقاضي كه دستاوردهاي جديدي در توليد محصولات دانشي حوزه‌هاي مختلف فناوري دارند، دعوت مي‌شود تا در فرايند انتخاب برترين محصولات و دستاوردهاي فناورانه پارك مشاركت کنند.

شاخص‌هاي موثر در انتخاب محصولات برتر

مطابق اعلام اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی سازی فناوریِ پارک فناوری پردیس،‌ در این اجلاس جهت انتخاب محصولات برتر، شاخص‌هایی تعیین شده است. «عدم معرفي محصول و يا نوع ارتقاء يافته آن در دوره‌هاي قبليِ رونمايي اجلاس پارك و يا در جشنواره‌ها و رسانه‌هاي داخلي و خارجي كشور» و «كامل بودن فرايند تجاري‌سازي طي شده و وجود سابقه فروش حداكثر 2 سال متناسب با ظرفيت بازار محصول» از جمله شاخص هایی ست که توسط این اداره کل تعیین گردیده شده است.

«دارا بودن مجوز و تأييديه فني از مراجع ذي‌صلاح»، «تأثيرگذاري بر رفع نيازهاي حياتي و استراتژيك كشور و كاهش يا قطع وابستگي به كشورهاي خارجي»، «انجام فرايندهاي لازم به‌منظور اخذ مالكيت‌هاي معنوي لازم مرتبط با محصول»، «وجود محصول در فهرست كالاها و خدمات دانش‌بنيان و يا دارا بودن ظرفيت حضور در اين فهرست» از دیگر شاخص‌های انتخاب محصولات برتر است.

لازم به ذکر است، اخذ مجوز رونمايي براي محصولاتي كه جنبه محرمانگي داشته و به‌منظور رونمايي، نيازمند اخذ مجوز و تأييديه از نهاد يا اشخاص خاصي مي‌باشد، بر عهده شركت متقاضي است.

مزاياي رونمايي

شركت‌هايي كه محصولاتشان در اين دوره از اجلاس ساليانه رونمايي مي‌شود، علاوه بر بهره‌مندي از فرصت‌ها و مزاياي ذاتي برگزاري مراسم رونمايي، مي‌توانند از مزايايی متناسب با نوع محصول برخوردار شوند.

«برگزاری رویداد Marketing Roadshow ویژه محصولات برتر برای مشتریان بالقوه و بالفعل آن»، «اعطای تسهیلات ليزينگ محصولات برتر تا سقف 5 ميليارد ريال» و «حمایت از طراحی صنعتی محصولات برتر در صورت نیاز» برخی از مزایای رونماییِ محصولات فناورانه برتر در این اجلاس است.

از جمله مزایای دیگرِ این رونمایی، «‌حمایت از ساخت یک کلیپ تبلیغاتی ویژه محصول برتر یا شرکت سازنده آن»، «تسهیل فرآیند ثبت اختراع بین‌المللی از طریق کانون پتنت ایران»، «تبلیغ محصولات برتر در فضای مجازی نظیر کانال آخرین خبر، یکتانت و سامانه فن بازار ملی ایران»، «پوشش خبری و حضور در برنامه های مرتبطِ صدا و سیما» و همچنین «تبليغات و انجام مصاحبه و هماهنگي پخش در رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و نوشتاریِ مختلف» است.

نحوه ثبت‌نام و مهلت ارسال

متقاضيان مي‌توانند جهت حضور در فرآيند ارزيابيِ انتخاب محصولات برتر فناورانه شركت‌هاي عضو پارك فناوري پرديس، فرم ثبت‌نام را -از طریق بخش پایانی همین خبر- دريافت و پس از تكميل به همراه مستندات لازم، به نشاني UTP@techpark.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است،‌ مهلت ثبت نام و ارسال فرم حداكثر تا روز دوشنبه مورخ 24 تیرماه مي‌باشد. متقاضيان جهت دريافت اطلاعات بيشتر و اطمينان از وصول مستندات ارسالي، مي‌توانند با شماره تلفن 76250250 داخلی 4302 تماس حاصل کنند.


برای دریافت فرم ثبت نام اینجا و برای دریافت اطلاعیه فراخوان اینجا را کلیک کنید.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir