رویـدادهـا

فراخوان ثبت‌نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس

فراخوان ثبت‌نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

فراخوان ثبت نام در ویرایش سوم کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس منتشر شد. شرکت‌هایی که اقدام به ثبت‌نام زودهنگام کنند از 20 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل ارتباطـات و امـور بین‌الملـل پـارک فنـاوری پردیـس در نظر دارد با هدف معرفـی و نشـان‌دادن توانمندی‌هـا، امكانـات و محصـولات شـرکت‌های عضـو، سـومین ویرایـش از «کتـاب جامـع شـرکت‌های عضـو» را بـروزرسانی کرده و به عنـوان یـک بانـک اطلاعاتـی قابـل اتـكاء بـه دو زبـان فارسـی و انگلیسـی منتشـر کند.

از مزایای انتشار این کتابِ جامع و ثبت اطلاعات شرکت‌ها در آن، میتوان به «تولید نسخه چاپی و دیجیتال کتاب»، «معرفی کامل شرکت‌های عضو به دو زبان فارسی و انگلیسی»، «شناساندن توانمندی و محصولات شرکت‌های عضو به جامعه مخاطب»، «تقویت برند سازمانی و افزایش ظرفیت بازاریابی شرکت‌‌های عضو»، «ارائه به مهمانان و مدعوین بازدید کننده از پارک(داخلی و خارجی)»، «ارائه در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی»،‌ «امکان تبلیغات ویژه در کنار بزرگان علم و فناوری»، «ارسال به مقامات، سازمان‌ها و نهادهای تصمیم گیرنده کشور» و ... اشاره کرد.

شایان ذکر است،‌ مطابق برنامهریزیهای انجام شده، این نسخه از کتاب جامع در آذر ماه سال جاری منتشر می‌شود. براساس زمان‌بندی ثبت‌نام، شرکت‌هایی که تا قبل از تاریخ 20 مرداد ماه برای ثبتنام اقدام کنند، امکان استفاده از 20% تخفیف در تعرفه‌های حق ورود و تبلیغات را خواهند داشت.

شرکت‌های متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آقای فدایی به شماره 76250250 داخلی 4154، همچنین از طریق ارتباط با مدیر کانال تلگرامی «فرهنگی، ورزشی پارک فناوری پردیس» techsport@ و یا شرکت «نشر دیدار پارسیان» مجری کتاب جامع شرکت‌های عضو با شماره ۸۸۳۲۱۵۹۷ تماس حاصل کنند.
گفتنی‌ست، سایت شبکه نوآوری تهران به آدرس www.tinet.ir آماده ثبت اطلاعات شرکت‌های متقاضی برای انتشار در ویرایش سوم کتاب جامع شرکت‌های عضو می‌باشد.

برای اتصال مستقیم به صفحه ثبت نام در کتاب جامع شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس کلیک کنید.

 


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir