رویـدادهـا

فرصت همکاری داوطلبانه در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص)

فرصت همکاری داوطلبانه در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص)

با دیگران به اشتراک بگذارید

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان کشور با دانشمندان برجسته جهان اسلام، فرصت‌هایی را در قالب همکاری‌های داوطلبانه ایجاد می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص)، این بنیاد در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان با دانشمندان برجسته جهان اسلام، در نظر دارد طرح فرصت‌آفرینی همکاری داوطلبانه را در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص) اجرا نماید.

حوزه‌­های همکاری در این طرح شامل ایجاد فرصت تعامل با دانشمندان برجسته در همراهی با مهمانان خارجی، مشارکت در فعالیت­‌های رسان‌ه­ای و پوشش این رویداد بین‌المللی و همکاری در برگزاری رویدادهای علمی و فناوری هفته اعطای جایزه مصطفی(ص)است. از شرایط لازم برای داوطلبین می­‌توان به فارغ التحصیلی در سطوح تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی و یا فرانسه، حداقل سن 22 سال اشاره کرد.

از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت می‌­شود از طریق تکمیل فرم مربوطه در وب‌گاه step.mstfdn.org تا تاریخ 15مهر ماه آمادگی خود را اعلام نمایند.

لازم به ذکر است از رویدادهای آن هفته، «نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی» "Science and Technology Exchange Program (STEP)” است که به‌ منظور ایجاد فضای همکاری و تعامل بین متخصصان و دانشمندان کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. طرحی که ضمن تبیین گفتمان علم و فناوری و توسعه شبکه ارتباطات دانشمندان جهان اسلام، به زمینه‌سازی برای ایجاد هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های علمی می‌پردازد و زمینه توسعه فعالیت‌های علمی و فناورانه را در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی مهیا خواهد کرد.

ششمین نشست استپ از 18 تا 21 آبان ماه در دانشگاه­های صداوسیما، علوم پزشکی تهران، الزهرا(س)، امام صادق(ع) و صنعتی شریف با حضور بیش از 100 دانشمند برجسته، مسئولین و فعالین حوزه‌های علم و فناوری از کشورهای مختلف جهان با تمرکز به سطوح بخشی؛ سلامت و همبست آب و انرژی و همچنین سطوح کارکردی؛ ارتباطات علم، بانوان و علم و فناوری، تامین مالی علم و فناوری برگزار می­‌شود.


پوستر با کیفیت طرح از اینجا قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir